انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
در سومین جلسه شورای پژوهش و نوآوری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، اعضای شورا به نقد و بررسی چگونگی تدوین گزارش‌های کارشناسی پرداختند.
برگزاری سومین جلسه شورای پژوهش و نوآوری در سازمان مدیریت
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران؛ در سومین جلسه شورای پژوهش و نوآوری، شیوه‌نامه و دستورالعمل شورای پژوهش و نشر سازمان برنامه و بودجه کشور مجددا مورد بررسی و اظهارنظر ریاست محترم سازمان و اعضای کمیته قرار گرفت.ضمنا پیشنهاد شد نام شورای پژوهش و نوآوری به کمیته پژوهش، نوآوری و نشر تغییر یابد تا بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان برنامه و بودجه اهداف از پیش تعیین‌شده را دنبال نماید.
در ادامه سرکار خانم ریحانی؛ کارشناس گروه برنامه‌ریزی، آمایش و بهره‌وری به ارائه نمونه گزارش بر اساس شیوه نگارش گزارش‌های کارشناسی پرداخت.سپس رسول فرجام؛ دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، گزارش عملکرد شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال 1399 را ارائه داد. 
 مسعود شفیعی؛ رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران نیز در ادامه گفت :«هدف از تولید گزارشات،حفظ دانشی است که در سطح سازمان و سپس استان شکل می‌گیرد و در تهیه گزارش کارشناسی، زمان تهیه گزارش نکته بسیار مهمی است که زمان‌بندی ارایه گزارش مشخص شود و همچنین اگر شخص دیگری که برای تهیه گزارش در همین حوزه اقدام می‌کند بتواند از نتایج گزارش‌های پیشین استفاده کند».
https://thmporg.ir/vdci.uawct1aqqbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما