انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از افزوده‌شدن بیش از ۳هزار تخت بیمارستانی به بیمارستان‌های استان تهران در دولت تدبیر و امید خبر داد.
۳۰۰۰ تخت بیمارستانی هدیه دولت تدبیر و امید به نظام درمان استان تهران
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران،مسعود شفیعی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با اعلام این خبر گفت :"دراین مدت پروژه‌های بیمارستانی بسیاری در سراسر استان به بهره‌برداری رسید که در شرایط سخت درگیری با بیماری کرونا بسیار مورد استفاده قرار گرفت».
وی افزود :«درحوزه ورزش و جوانان در سطح شهرستان‌ها با ساخت و بهره‌برداری از استادیوم‌های ۵ هزار نفری اتفاقات خوبی رقم خورد و پایگاه‌های جامع سلامت بسیاری در شهر تهران و شهرستان‌ها به بهره‌برداری رسید».
شفیعی ادامه داد :«با اعتباراتی که به بخش بهداشت استان از منابع اعتباری متفاوت تزریق می‌شود، امیدواریم تمامی پروژه‌های نیمه تمام تا پایان سال‌جاری تکمیل شود».
وی خاطرنشان کرد :«طرح ساخت مدارس جامع از طریق آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس استان نیز دیگر طرحی است که در این سال‌ها مورد توجه قرار گرفته و تحولی در نظام آموزش و پرورش ایجاد خواهد کرد».
شفیعی گفت :«طرح زیربنایی کاداستر یا حدنگاری اراضی استان نیز در این سال‌ها با جدیت دنبال شد و تاکنون حدود ۸۰۰هزار هکتار از اراضی استان کاداستر شده که مانع زمین‌خواری و جنگل‌خواری در استان می‌شود».
وی با اشاره به شرایط خشکسالی در کشور و استان تهران ادامه داد :«بهره‌مندی از آب‌های سطحی و جایگزین کردن و مدیریت  این آب‌ها به جای حفر چاه در استان یکی از اهداف توسعه‌ای در استان است که مورد توجه جدی دراین دولت قرار گرفت».
 شفیعی بیان کرد :«در طول دولت تدبیر و امید 12 هزار هکتار درخت‌کاری در استان تهران انجام شد و در حوزه زیرساخت‌های آب و برق نیز اقداماتی انجام شد».
وی با اشاره به برگزاری 8 آزمون استخدامی فراگیر در طی دولت یازدهم و دوازدهم گفت :«در این دوره برای حدود 32 هزار نفر به جز مستخدمان آموزش و پرورش،شماره مستخدم صادر شد».
شفیعی با اشاره به متوسط سن مدیران در این دولت افزود :«در سال 98 متوسط سن مدیران کشور 42.3 بود که در سال 99 به 45.7رسید و تعداد مدیران زن در این دولت نیز 17.3 درصد افزایش داشت».
وی گفت :«با اجرای طرح صیانت از حقوق مردم نیز درصد رضایت شهروندان از ارائه خدمات دولتی از  67 درصد به 89 درصد رسید».
شفیعی با بیان اینکه در این سالها 8 جشنواره شهید رجایی برگزار شد،افزود :«آخرین دوره نیز در حال برگزاری است و بزودی نتایج اعلام می‌شود و اکنون حدود 50درصد استعلامات مردم از دستگاه‌های اجرایی به صورت الکترونیک انجام می‌شود».

  
  
 
https://thmporg.ir/vdcd.50k2yt0kka26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما