انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
نخستین کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری به صورت مشترک با جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در استانداری تهران برگزارشد.
برگزاری نخستین کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری در استانداری تهران
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در این جلسه گفت:«کارگروه اقتصاد،اشتغال و سرمایه گذاری ذیل شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان است که لازم است ضرورت‌ها و اهداف این کارگروه مورد بررسی قرار گیرد تا وظایف هر یک از دستگاه‌ها مشخص شود».
وی افزود:«علاوه بر این در قانون بودجه سال 1400 ظرفیت‌هایی برای این کارگروه دیده می‌شود که لازم است مورد توجه قرار گیرد از جمله اینکه تصمیمات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مرجع تصمیم‌گیری در استان انتخاب شده است».  
انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران نیز در این جلسه با اشاره به ۴۳ پروژه جهش تولید و افتتاح ۹۰ درصد این پروژه‌ها در شش ماه اول سال جاری اظهار داشت:« ۹ پروژه در حوزه صنعت داریم که سه پروژه مربوط به شهرک‌های صنعتی است و بقیه پروژه‌ها با زمان‌بندی تا پایین نیمه نخست سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد».
وی افزود:«سه پروژه در حوزه دانش بنیان وجود دارد که دو پروژه به سرانجام رسیده و یک پروژه دیگر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ضمن اینکه ۱۰ پروژه جهش تولید در حوزه گردشگری داریم که 9 پروژه آن در شش ماه اول سال به بهره‌برداری می‌رسد».
 
 
https://thmporg.ir/vdcb.absurhbaziupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما