انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از تربیت نیروی انسانی چند‌‌وجهی در عملکرد به عنوان عاملی موثر در پویایی و کارآمدی نام برد.
تربیت نیروی چند‌وجهی عاملی موثر در کارآمدی/جلوگیری از رسوب نیروی انسانی
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی در سومین جلسه کارگروه راهبری توسعه مدیریت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با بیان اینکه این کارگروه بالاترین نقش را در تصمیم‌گیری در حوزه توسعه مدیریت دارد، گفت:«ماحصل کمیته‎‌های پنجگانه ساختار و فناوری‌های مدیریتی، توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی، سرمایه انسانی، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و مدیریت عملکرد در این کارگروه تجمیع می‌شود».
وی با اشاره به کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی ادامه داد:«در این کمیته باید گزارشی از جنس خدماتی که در سازمان مدیریت به مخاطبان ارائه می‌شود، تدوین شود تا تفاوت پارادایم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با سایر دستگاه‌های اجرایی مشخص شود».
شفیعی افزود:«در برنامه عملیاتی سال آینده باید اهداف، راهبردها، برنامه‌ها و شاخص‌های کمی و کیفی را در امتداد یکدیگر قرار دهیم و حفظ انسجام و یکپارچگی برنامه در تمام ابعاد امری ضروری است».
شفیعی در بخش دیگری از سخنان خود پس از استماع گزارشی در خصوص ارزیابی اصلاح ساختار اداری و نیروی انسانی در سازمان گفت:«باید تعداد نیروها و پست‌های سازمانی بررسی شود و از لحاظ عملکردی و مهارتی انتظاراتی که از کارکنان داریم، مشخص شود».
وی ادامه داد:«از رسوب نیروی انسانی در بخشی از سازمان جلوگیری شود چرا‌که انحصاری شدن افراد در پست‌های سازمانی عاملی مخرب است و با تربیت نیروی چندوجهی که در ابعاد متفاوت توانایی عملیاتی پیدا کرده است البته در محدوده تخصص و تجربیات کسب شده، می‌توان پویایی و کارآمدی سازمان را ارتقا بخشید».
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران افزود:«باید ساز و کاری در سازمان ایجاد کنیم تا کارشناسان بی‌انگیزه نشوند و همچنین از مقررات جدید در حوزه‌های کاری خود مطلع شوند».
 
 
https://thmporg.ir/vdca.enmk49nuo5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما