انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
شیرین عنوان کرد:

پایش خدمات دستگاه‌های اجرایی با سامانه راهبری میز خدمت

۱۵ دیماه آخرین فرصت تکمیل فرم‌های خودارزیابی دستگاه‌های اجرایی پایلوت به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران است
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: «۲۵ دستگاه اجرایی که در فاز نخست برای اقدام در سامانه(راهبری میز خدمت) انتخاب شدند، حداکثر تا ۱۵ دی‌ماه برای تکمیل فرم‌های خود ارزیابی به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران مهلت دارند.»
پایش خدمات دستگاه‌های اجرایی با سامانه راهبری میز خدمت
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، علی شیرین با بیان این مطلب در حاشیه برگزاری وبینار آموزشی و توجیهی با نمایندگان دستگاه‌های اجرایی پایلوت در این سامانه اظهارداشت: راه‌اندازی این سامانه که یکی از زیرسامانه‌های مدیریت خدمات دولتی است به منظور اجرایی کردن سیاست‌های کلی نظام اداری محقق شده است‌‎.
وی با اشاره به اینکه سامانه راهبری میز خدمت به منظور دستیابی به اصول شفافیت و پاسخگویی به شهروندان راه اندازی شده است، افزود: در این سامانه خدمات دستگاه‌های اجرایی شناسایی و شناسه‌دار شده است و مشخص شده هر دستگاهی خدمات خود را با چه فرآیندی باید ارائه دهد و در سطح ملی و استانی به هر خدمت شناسه ای تعلق گرفته است.
شیرین ادامه داد: در اجرای این طرح دستگاه‌های اجرایی در گام نخست متصدیان هر خدمت را مشخص و آنان اطلاعات و فرآیند ارائه هر خدمت (حضوری ، الکترونیکی یا ترکیبی ) را در فرمهای خودارزیابی سامانه درج می کنند که ابتدا در سه سطح خدمات توسط متصدی میز خدمت، کارشناس میز خدمت و رییس دستگاه بررسی و تایید می شود.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با اشاره به اینکه اطلاعات تایید شده در هر دستگاه به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران ارسال می شود، بیان کرد: در سازمان نیز در سطح کارشناسی و مدیریتی در دو سطح تمام خدمات دستگاه‌های اجرایی که فرم خود‌ارزیابی را تکمیل کردند، بررسی و در صورت تایید برای سازمان اداری و استخدامی ارسال می شود.
 وی افزود: با ارتباط بین دستگاه‌های اجرایی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران و سازمان اداری و استخدامی کلیه خدمات دستگاه‌های اجرایی مورد ارزیابی کامل قرار می‌گیرد.
شیرین با بیان اینکه دو سال به صورت میدانی این خدمات ارزیابی شده است، بیان کرد: اکنون با راه‌اندازی این سامانه دیگر نیازمند ارزیابی میدانی در تمام موارد نیستیم و اطلاعاتی که هر دستگاه برای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران ارسال می‌کند در سامانه بررسی می شود و اگر نیاز به صحه گذاری میدانی بود، کارشناس حضوری فرستاده می شود.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت : به منظور رعایت تمام موازین علمی و اجرایی در این طرح تایید سه سطحی در هر دستگاه و تایید دو سطحی در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران انجام می شود و از 25 دستگاه منتخب در اجرای این طرح تقاضا داریم هر چه سریعتر نسبت به تکمیل فرم های خود ارزیابی اقدام کنند تا پس از بررسی در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، اطلاعات  24 دی ماه برای سازمان اداری و استخدامی ارسال شود.
وی در پایان از همکاری مسئولان دستگاه های اجرایی با این طرح قدردانی و همچنین از برخی دستگاه ها که تاکنون به منظور اجرای این طرح اقدامات لازم را انجام نداده اند ،گلایه کرد.
https://thmporg.ir/vdcj.oeifuqeyisfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما