انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
نشست بررسی و پیگیری میدانی مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به شهرستان پاکدشت، نهم دیماه با حضور «سید محمدرضا گلدانی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در نشستی که با حضور «فرهاد بشیری» نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، «حجت الاسلام جوکار» امام جمعه پاکدشت، «حشمت الله سلیمانی» معاون هماهنگی برنامه و بودجه و «حمیدرضا مرادی» رییس حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار شد، موضوعاتی چون: راه و کمربندی، ترافیک، اشتغال، آب و فاضلاب، بهداشت و درمان، ورزش و آموزش مورد بحث و‌ بررسی قرار گرفت.
 رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در این نشست اظهار داشت: استان تهران با وجود اهمیت، جمعیت، مهاجر پذیری و سرآمدی در شاخص های مختلف، در تخصیص اعتبارات نیاز به توجه ویژه ای دارد.
وی گفت: به زودی ۷۰ درصد اعتبارات تخصیصی استان تهران برای اولویت های تعیین شده از جمله مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری هزینه خواهد شد.
«فرهاد بشیری» نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شاخص ترین پروژه های پاکدشت، مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری است که بخشی از آنها در انتظار تخصیص اعتبار است.
وی تاکید کرد: پروژه کمربندی پاکدشت، مطالبه اصلی مردم است و ترافیک موجود، مشکلات زیادی را ایجاد کرده که باید هر چه زودتر به نتیجه برسد.
وی افزود: تعویض شبکه فرسوده آب، ایجاد تصفیه خانه و ساخت مخزن آب هم نیاز به حمایت  دارد.
«فاضل کارخانه» فرماندار شهرستان پاکدشت نیز گفت: پاکدشت دارای ظرفیت های ویژه ای از جمله وجود سد، نیروگاه، شهرکهای صنعتی، لکه های صنعتی، مرکز مهم تولید گل و گیاه کشور، تولید محصولات کشاورزی و میزان بالای اشتغال است، ولی از مشکلاتی چون: کمبودآب و نبود شبکه فاضلاب، ترافیک و برخی موضوعات زیر ساختی که با جمعیت ساکن و شناور شهرستان سازگار نیست، رنج می برد.
«حشمت الله سلیمانی» معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز گفت: پروژه احداث کمربندی پاکدشت از دولت دهم مطرح شد ولی در دولت سیزهم به عنوان پروژه ملی و مصوبه سفر ریاست محترم جمهوری تعریف و از سال ۱۴۰۰  آغاز شد و بخش قابل توجهی از اعتبارات آن نیز جذب شده است. وی افزود: حدود ۳۰۰۰ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل این ابر پروژه نیاز است که پیگیری لازم برای تامین آن انجام خواهد شد.
وی تاکید کرد: بی توجهی به سند آمایش، موجب بارگذاری نامناسب جمعیت و بروز مشکلات زیر ساختی از جمله کمبود آب در پاکدشت شده است؛ لذا برای این حوزه توجه ویژه ای شده تا مشکلات پاکدشت از جمله روستاها مرتفع شود.
در پایان این نشست، مسئولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به همراه فرماندار، نماینده مجلس و سایر مسئولان شهرستان پاکدشت از روند تکمیل پروژه های احداث کمربندی، جاده دسترسی جنوبی شهرستان، انتقال پساب، پل زیر گذر شریف آباد و مجموعه های ورزشی بازدید کردند.
 
https://thmporg.ir/vdcb.zb0urhbzgiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما