انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
نشست مشترک شورای مدیران و معاونین «سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران» و «اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران»، 19 آذرماه در این اداره کل برگزار شد.

«سید محمدرضا گلدانی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، در نشست یادشده، ضمن قدردانی از تلاش های مدیران و کارکنان این اداره کل که منجر به انتخاب اداره کل صمت استان تهران به عنوان دستگاه نمونه در جشنواره شهید رجایی شد، اظهار داشت: اداره «صمت استان تهران» نقش مهمی در پویایی و رشد اقتصادی کشور دارد؛ زیرا درصد قابل توجهی از صنایع و مراکز مهم عرضه خدمات در این استان مستقر است.
در ابتدای نشست، «محمود سیجانی» مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران، گزارشی از اقدامات و ماموریت های انجام شده در سالجاری ارایه و چالش ها و مشکلات پیش روی این اداره کل را مطرح کرد.
وی مهمترین چالشهای سازمان را در حوزه پشتیبانی و امکانات مورد نیاز عنوان و تصریح کرد: این سازمان تکالیف و فعالیت های زیادی نسبت به سایر دستگاه های اجرایی، از جمله استقرار 5 دبیرخانه تخصصی دارد و در حوزه اقتصادی نیز حجم قابل توجهی از مطالبات مردم و دستگاه های استانی و کشوری به این بخش مربوط می شود.
در نشست یادشده مسائلی چون: تقویت نیروی انسانی و ساختار سازمانی، انجام امور پژوهشی و بهره مندی از ظرفیت سامانه های آماری مورد تاکید قرار گرفت.
در پایان نشست، رئیس و مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از مجموعه اداره کل صمت استان تهران بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی این اداره کل قرار گرفتند.
 
https://thmporg.ir/vdch.kn-t23nqwftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما