انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران، سید محمدرضا گلدانی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا در سالن جلسات فرمانداری شهرستان پیشوا برگزار شد.
عليرضا فخاری استاندار تهران در جلسه رفع موانع توليد شهرستان پیشوا، فلسفه تشكيل اين جلسات را رفع مشكلات و موانع موجود در فضای توليد دانست و با تاكيد بر لزوم مثبت انديشی در اين حوزه، ابراز اميدواري كرد با همفکری و همگرايی  بتواتيم گره‌ای از كار و مشكلات مردم باز كنيم.
استاندار تهران خاطرنشان کرد: در این بازیدها ضمن آگاهی از مشکلات صنعتگران، افزایش حضور مسئولان در جمع کارگران و تولیدکنندگان، زمینه ایجاد روحیه امیدآفرینی به سنگربانان اقتصادی فراهم می شود و مسائل از نزدیک مورد بررسی قرار می گیرد.

فخاری سپس گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان پیشوا، بررسی زنجیره ارزش افزوده در بخش‌های مخلتف صنعتی و به ویژه کشاورزی به خصوص در صنعتی سازی تولید در بخش های مختلف بود که اقدامات موثری در این شهرستان صورت گرفته است.
در این جلسه که اعضاء کارگروه تسهیل استان تهران و روسای ادارات شهرستان پیشوا حضور داشتند، مسائل و مشکلات کارخانه خاور صنعت هما، شرکت کشت و صنعت و دامپروری شمه شیر، روغن پارس(قو) و شرکت  تولیدی قند طبیعت سبز کهن بررسی شد.
https://thmporg.ir/vdcb.fb0urhbzaiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما