انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
بازدید و نشست نخبگان دانشگاهی جذب شده در سازمان برنامه و بودجه کشور، ششم آذرماه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار شد.


در ابتدای این نشست، «حمیدرضا مرادی» رییس حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در سخنانی با اشاره به جایگاه این سازمان در حوزه مدیریت و برنامه ریزی گفت: وظایف سازمان مدیریت در استان های کشور، بسیار گسترده است؛ زیرا علاوه بر برنامه ریزی و بودجه ریزی، متولی انجام وظایف استانی چندین سازمان دیگر از جمله سازمان اداری و استخدامی کشور، مرکز آمار ایران، سازمان نقشه برداری کشور و سازمان هدفمندی یارانه ها است و باید با استانداری و سایر دستگاه های اجرایی استان نیز در ارتباط و تعامل باشد.
وی وجود نخبگان در بدنه نهادهای برنامه ریز را مهم ارزیابی کرد و افزود: وجود دانش برنامه ریزی و توجه به ظرفیت های موجود، می تواند مسیر توسعه را هموار و کشور را به سمت قله پیشرفت آبادانی رهنمون سازد.
در ادامه «محمود سیفی» مدیر اداری، مالی و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، تشکیلات و ساختار این سازمان را برای حاضران تشریح کرد و «علیرضا امینی» مشاور رییس سازمان نیز، تحلیلی بر تحولات بازار کار، اشتغال و بیکاری استان تهران و چالش های آن را برای حاضران ارائه داد.
«حسین محمودی سفیدکوهی» مشاور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز به بیان «ضرورت های مسیر حرفه ای در سازمان برنامه و بودجه» و «علی شیرین» معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی این سازمان هم، ساختار، برنامه ها و چالش های حوزه  توسعه مدیریت و سرمایه انسانی را برای حاضران تشریح کرد.
 
https://thmporg.ir/vdca.enik49n0e5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما