انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
دومین جلسه شورای فنی استان تهران به ریاست «علیرضا فخاری» استاندار تهران و دبیری «سید محمدرضا گلدانی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ۲۹ مرداد در استانداری تهران برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران؛ استاندار تهران در این جلسه با اشاره به ضرورت اتمام پروژه‌های عمرانی اظهار داشت: برای اتمام پروژه‌های عمرانی، برنامه‌ریزی صورت گیرد و ردیف‌های بودجه نیز تکمیل شود تا پروژه‌ها نیمه‌تمام نماند.
فخاری با اشاره به لزوم پیگیری وضعیت پروژه‌های عمرانی ادامه داد: تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام استان ضروری است و این موضوع، با حساسیت‌ پیگیری شود.
وی تاکید کرد: ده‌ها طرح عمرانی نیمه کاره از سالیان متمادی در استان تهران وجود دارد که ضمن معرفی مدیران، ناظران و پیمانکاران متخلف، گزارش کار جدید با حضور دستگاه‌های مربوطه و نظارتی تهیه و ادامه ساخت پروژه‌ها آغاز شود.
استاندار تهران خاطرنشان کرد: کمبود اعتبار از مهم‌ترین عوامل رهاسازی پروژه‌ها است و طرح‌هایی که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی برای ادامه ساخت و بهره برداری دارد، مشخص و در اسرع وقت تعیین تکلیف می‌شود.
فخاری سپس ادامه داد: بهره برداری به موقع از طرح‌های عمرانی سبب جلوگیری از اتلاف منابع و محافظت از بیت المال می‌شود و همه ما در قبال عدم تصمیم گیری به موقع و شایسته، مسئول هستیم و عواقب آن نیز متوجه ما خواهد بود.
در ابتدای جلسه، «سید محمدرضا گلدانی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از متمرکز کردن اجرای پروژه های ساختمانی در ادارات کل «راه و شهرسازی» و «نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران» و منع ۱۶ دستگاه اجرایی از احداث پروژه، خبر داد.
وی افزود: انجام پروژه های مطالعاتی فنی و اجرایی در راستای ارتقای کیفیت و کاهش هزینه و همچنین زمان اجرای پروژه های عمرانی منطبق با سند نظام فنی و اجرایی کشور را از اقدامات انجام شده در راستای کاهش مشکلات موجود بیان کرد.

 
https://thmporg.ir/vdcb.ab0urhb0aiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما