انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
سومین نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان تهران، ۲۳ مردادماه با حضور استاندار تهران و سایر اعضا برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، «علیرضا فخاری» استاندار تهران در این نشست اظهار داشت: شورای راهبری توسعه مدیریت، مرجع تحول خواهی و تحول گرایی نظام اداری استان تهران است و این شورا برای تغییر ماهیت و یا تکمیل شاخص های اثر بخش مدیریت، گام های اساسی بردارد.
وی افزود: شورای راهبری توسعه مدیریت وظیفه دارد تا با همفکری و مشارکت بالای دستگاه های اجرایی، برای برون رفت از برخی مشکلات موجود اداری، چاره اندیشی کند.
وی گفت: این شورا باید منشا تحول و مرکز رشد و توسعه باشد و عوامل پیش برنده یا کاهش دهنده در سیستم را مشخص و برای آن تصمیم گیری کند.
«فخاری» یادآور شد: در این راستا باید بهره وری و تقویت شاخص هایی که منجر به تحول نظام و جهش سازمانی شود، در دستور کار قرار گیرد.
استاندار تهران با اشاره به اینکه اگر نظامات بهره وری توسعه و نیروی سازمانی در کشور، اثر گذار بود، الان جزو کشورهای توسعه یافته در این زمینه بودیم و دیگران از ما الگو می گرفتند.
در ابتدای نشست، «سید محمدرضا گلدانی» سرپرست سازمان مدیریت و‌ برنامه ریزی استان تهران در سخنانی با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان تهران در قالب جشنواره شهید رجایی، گفت: برای این هدف از ۳ محور اصلی شامل: «رضایتمندی مردم از دستگاه های اجرایی»، «بهره وری و تعالی سازمانی» و «عدالت» به همراه ۸ معیار، ۱۶ شاخص و ۴۲ سنجه استفاده خواهد شد.
 وی افزود:  ۹ محور پیشنهادی نیز برای جشنواره امسال به سازمان اداری استخدامی کشور ارسال می شود که برای ارزیابی ۶۸ دستگاه اجرایی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
در این جلسه، مقرر شد کمیته تحول و بهره وری نظام اداری استان تهران، ذیل شورای راهبری توسعه مدیریت به‌ منظور برون رفت از مشکلات ساختار اداری ایجاد شود.
https://thmporg.ir/vdci.5aqct1aqzbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما