انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان پاکدشت با حضور «محسن اردستانی» فرماندار پاکدشت، «علی شیرین» معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، «حمیده ریحانی نژاد» دبیر کمیته برنامه ریزی پاکدشت و سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 اردستانی فرماندار پاکدشت در خصوص توازن توزیع اعتبارات گفت:مطالبات شهرستان با توجه به سیاست های شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اتمام پروژه های نیمه تمام است و لازمه آن اهتمام جدی دستگاه های اجرایی شهرستان است. 
فرماندار پاکدشت با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات خوبی در سطح ملی برخوردارند، گفت: مدیران دستگاه‌های شهرستان باید پیگیری مستمر داشته باشند تا متناسب با پروژه هایی که در دست اجرا دارند سهم شهرستان را اخذ نمایند تا افزایش روند رو به رشد شاخص های توسعه های در شهرستان باشیم.
وی در ادامه اولویت‌بندی را یکی از نکات مهم برای حل مشکلات شهرستان دانست و بیان کرد: مدیران باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه‌ریزی را بر اساس حل مشکلات مردم انجام دهند و با عنایت به تمدید سال مالی ۱۴۰۲ تا انتهای شهریور ماه امسال لازم است تا اعتبارات تخصیصی از جذب حداکثری برخوردار شوند.
فرماندار شهرستان کمیته برنامه‌ریزی را تعیین کننده خط‌مشی و سند توسعه و نقشه راه شهرستان عنوان کرد و تاکید نمود : هر اندازه که مدیران در جذب اعتبارات، فعال و توانمند باشند، در سالهای آینده، بودجه بیشتری برای شهرستان جذب خواهد شد.
 معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز در این نشست با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی به عنوان یکی از ماموریت های اصلی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، اظهار داشت: این موضوع در قانون پیش بینی شده و هر دستگاه بر اساس شاخص های عمومی و اختصاصی، سنجیده می شوند.
وی افزود: در حوزه شاخص های عمومی، رضایتمندی مردم، نحوه اطلاع رسانی، بهره وری، تعالی و عدالت سازمانی مد نظر بوده و در حوزه شاخص های اختصاصی نیز وظایف و ماموریت های هر یک از دستگاه ها به صورت جداگانه بررسی می شود.
وی یادآور شد: تمامی دستگاه های اجرایی باید به سامانه سنجش رضایتمندی مردم از کارکنان دولت متصل شوند و نظرات، پیشنهادات و شکایات مردم از طریق  این سامانه مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت.
وی هدف اصلی از اجرای این طرح را مشارکت مردم در اقدامات دولت برای بهبود عملکرد و افزایش رضایتمندی آنان از خدمات دولتی دانست.
در پایان جلسه، هر یک از مسئولین ادارات و نهادها  گزارش خود را درباره آخرین اقدامات و پروژه های در حال اجرا بیان داشتند. 
https://thmporg.ir/vdcg.x93rak93qpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما