انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
کمیته برنامه ریزی شهرستان بهارستان با حضور «علاءالدین ازوجی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، «عبدالله نوحی» فرماندار بهارستان، «مسعود افشین» معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت، «علی غریبی» دبیر کمیته برنامه ریزی و روسای ادارات شهرستان بهارستان، ۲۶ تیرماه در سالن جلسات پیامبر اعظم(ص) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، پیش بینی و تصویب اعتبارات استانی و شهرستانی و بازدید از طرحها و پروژه های شهرستان بهارستان از اهداف سفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به این شهرستان بود.
«علاءالدین ازوجی» در کمیته برنامه ریزی شهرستان بهارستان اظهار داشت: برای سال 1402 در مرحله اول، 64 میلیارد تومان مصوب شده است که با احتساب اعتبارات محرومیت زدایی و مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری، این مبلغ حداقل تا سه برابر افزایش خواهد یافت که بخش عمده ای از این اعتبارات به حوزه های آب و فاضلاب، ورزش، آموزش و پرورش، کشاورزی و آسیب های اجتماعی اختصاص خواهد یافت.
وی اظهار امیدواری کرد که این اعتبارات در سالهای آینده هم درصد قابل توجیه افزایش پیدا می کند و بخش عمده ای از محرومیتهای شهرستان برطرف خواهد شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران خاطر نشان کرد: بخش عمده ای از پروژه های شهرستان نیمه تمام است و تأکید عمده سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، بر اتمام این پروژه ها است.
«ازوجی» گفت: در سال گذشته، 60 درصد از اعتبارات استانی که برای شهرستان بهارستان مصوب شده بود، تخصیص یافت و امسال نیز این این اعتبارات افزایش خواهد یافت.
«عبداله نوحی» فرماندار شهرستان بهارستان نیز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان با بیان اینکه دولت خدمتگزار سیزدهم، نسبت به رفع محرومیت شهرستان بهارستان نگاه ویژه ای دارد، گفت: با اقدامات و هماهنگی هایی که در تعریف شاخص ها و افزایش سرانه ها در حال انجام است، اعتبارات قابل قبولی به شهرستان بهارستان تخصیص یافته، بطوری که در حوزه بهداشت و درمان، ورزش و آموزش، مجموعه ای از اقدامات شروع شده که با تسریع اجرای پروژه ها، شاهد بهره مندی مردم عزیز از این امکانات خواهیم بود.
فرماندار بهارستان در ادامه با بیان اینکه، دستگاه ها باید نهایت تلاش خود را برای دریافت و جذب اعتبارات لازم به عمل آوردند، افزود: تاخیر در اجرای پروژه ها، علاوه بر اینکه برای دولت هزینه اضافی ایجاد می‌کند، موجب بازگشت بودجه به خزانه نیز می شود؛ که لازم است در سریعترین زمان ممکن اعتبارات تخصیصی، جذب و در اجرا یا تکمیل پروژه ها هزینه شود.
در ادامه جلسه که روسای ادارات شهرستان گزارشی از میزان و نحوه جذب اعتبارات ارائه و به اعتبار مورد نیاز آتی خود بیان کردند.
علاءالدین ازوجی در پایان نشست کمیته برنامه ریزی، از مادر شهیدان حبیب الله و نصرالله میرزایی تجلیل کرد و سپس با حضور در محل طرح های عمرانی شهرستان بهارستان، از مراحل پیشرفت پروژه ها بازدید کرد.

بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از پروژه های در حال اجرای شهرستان بهارستان
 
علاءالدین ازوجی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به همراه فرماندار بهارستان از پروژه های در حال اجرا از جمله سامانسرای گلستان و ساختمان یگانهای تخصصی فرماندهی انتظامی شهرستان بازدید کرد.
عبداله نوحی فرماندار در حاشیه این بازدیدها گفت: با توجه به اینکه برخی از پروژه‌های شهرستان نیازمند تزریق بودجه استانی است از رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران دعوت کردیم ضمن شرکت در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان از برخی پروژه های در حال اجرا بازدید کنند.
فرماندار بهارستان با بیان اینکه در این بازدید گزارشی از وضعیت پروژه های شهرستان ارائه شد، اظهار داشت: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران قول‌هایی مبنی بر مساعدت در حوزه پروژه های زیربنایی و نیز تجهیز و تعمیر برخی از پروژه دادند تا در کوتاه‌ترین زمان، مشکلات اعتباری پروژه های یاد شده برطرف شود.
https://thmporg.ir/vdcb.8b0urhb0ziupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما