انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
«علاءالدبن ازوجی» رئبس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به همراه مدیران اداره کل دامپزشکی استان تهران، چهارم تیرماه از «مجتمع مهیا پروتئین» واقع در شهرک صنعتی خوارزمی شهرستان پاکدشت بازدید کرد.
در این بازدید که «مسعود محمدیان قاضی جهانی» مدیر کل دامپزشکی استان تهران و معاوین این این اداره کل، «حشمت الله سلیمانی» معاون هماهنگی برنامه و بودجه و «کوروش لهراسبی» مشاور و رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران حضور داشتند، حاضران از بخش های مختلف این مجتمع دیدن کردند و از نزدیک در جریان روند نظارت، تولید و عرضه محصولات قرار گرفتند.
گفتنی است، مهیا پروتئین فعالیت خود را در سال 1381 در زمیه تولید، تامین و بسته بندی گوشت قرمز و سفید آغار کرد و در سال 1383 فاز دوم مجتمع مهیا پروتئین با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز و با هدف عرضه محصولات با کیفیت برتر راه اندازی شد. در سال 1399 نیز پروژه شهر پروتئین به مساحت 35 هزار متر مربع در استان تهران با بهر گیری از استانداردهای روز جهان، همگام با شرکت های معتبر دنیا و با استفاده از جدید ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات فعالیت خود را ادامه داد.. صنایع غذایی مهیا در سال 1401 بر اساس نظام رتبه بندی بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور، بالاترین رتبه را کسب کرد.
این مجتمع 3000 فرصت شغلی مستقیم و غیر مستیم را ایجاد کرده است و روزانه تا 500 تن انواع محصولات پروتئینی و فراورده های گوشتی و غداهای آماده و نیمه آمده را به بازار عرضه می کند.
 
https://thmporg.ir/vdcg.y93rak9nnpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما