انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
شهرستان های دماوند و فیروزکوه؛ میزیان رئیس جمهور

بررسی و اولویت بندی طرح ها و اعتبارات شهرستان های دماوند و فیروزکوه

نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان های دماوند و فیروزکوه به منظور طرح در سفر ریاست جمهوری به این شهرستان ها برگزار شد.
در ابتدای این نشست، «علاءالدین ازوجی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در سخنانی اظهار داشت: در سفرهای ریاست محترم جمهوری به شهرستان های استان تهران، مصوبات خوبی حاصل شد که دارای ردیف بودجه جداگانه از اعتبارات استانی است.
وی افزود: این اعتبارات در طرح هایی با کارآیی ملی، استانی و شهرستانی مصوب و در حال پیگیری و اجراست که امیدوارم در سفر رئیس جمهور محترم به شهرستان های دماوند و فیروزکوه، اعتبارات مطلوبی اختصاص یابد.
وی یادآور شد: اعتبارات مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری درکنار اعتبارات استانی، به تکمیل و اتمام پروژه های عمرانی کمک فراوانی می کند و طرح های مصوب، ظرف امسال و سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.
«سید احمد رسولی نژاد» نماینده مردم دماوند و فیروزکوه نیز در سخنانی اظهار داشت: برخی طرح های عمرانی جزو مصوبات سالهای گذشته است که باید در دستور کار دولت قرار گیرد و ما در این سفر، خواستار ایجاد طرح های ضروری و پیگیری منابع مالی برای طرح های گذشته هستیم.
وی نیاز ضروری شهر فیروزکوه را تکمیل و تعمیر دیوار ساحلی و سیل بند برای جلوگیری از بروز خسارت ناشی از سیل های بعدی دانشت، آبرسانی به ۵ شهر و ۶۹ روستای شهرستان دماوند و اصلاح جاده های حادثه خیز را خواستار شد.
«میر محمد غروای» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران اظهار داشت: علاوه بر تکمیل و پیگیری مصوبات گذشته، 16 طرح جدید و اولویت دار وجود دارد که با توجه به ظرفیت های بودجه ای، باید تصمیم گیری شود.
وی اجرای طرح هادی ۳۵ روستای فیروزکوه و دماوند، اجرای طرح سیل بند، ایجاد شبکه فاضلاب و تصفیه خانه، احداث مرکز آموزش هتلداری، احداث مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران، احداث کمربندی، احداث ۶ پست برق برای شهرک های صنعتی، ایجاد دانشکده هوا فضا و تکمیل استادیوم ورزشی در شهرستان های دماوند و فیروزکوه را از اهم نیازهای مردم برشمرد.
«محمد حیدری منش» فرماندار شهرستان فیروزکوه نیز در سخنانی، ایجاد تاسیسات فاضلاب (تصفیه خانه، خطوط انتقال و شبکه جمع آوری)، تکمیل بیمارستان امام خمینی (ره)، اجرا و تعمیر سیل بندهای روستاهای سیل خیز،، تکمیل راه مسیر فیرزوکوه به سمنان و رفع نقاط حادثه خیز جاده ای را از پروژه هایی با اولویت بالا و دارای مطالبه مردمی دانست.
«رضا طاهرخانی» فرماندار دماوند هم تکمیل کمربندی دماوند و رودهن، رفع 18 نقطه پر خطر جاده ای، ایجاد تاسیسات آب و فاضلاب، تامین آب شرب برخی روستاهای باقی مانده، ایجاد 26 مدرسه و توسعه بیمارستان شهرستان را از نیاز های مهم دماوند برشمرد.
 
https://thmporg.ir/vdcc.oqea2bqpsla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما