انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
سومین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران در سالجاری، سوم تیرماه در استانداری تهران برگزار شد.
«علاءالدین ازوجی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در این نشست اظهار داشت: بر اساس تاکید سازمان برنامه و بودجه کشور، موضوع آمایش استان باید در تعریف، تکمیل و اولویت بخشی پروژه های عمرانی رعایت شود.
وی یادآر شد: پروژه های مربوط به مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری با تعامل سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دستگاه مربوطه در حال پیگیری و انجام است تا زودتر به بهره برداری برسند که در این میان،  پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار دارند که تا پایان سال به بهره برداری برسند.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران افزود: با تاکید استاندار محترم، سعی شده تا توزیع اعتبارات بر اساس عدالت و نیاز شهرستان ها صورت گیرد و اولویت بخشی به پروژه های نیمه تمام با درصد پیشرفت ساخت بالا و مطالبات مردم خواهد بود.
«میر محمد غروای» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران نیز با اشاره به اعتبارات سال جدید در حوزه «تملک دارایی های سرمایه ای» و «هزینه ای» اظهار داشت: کمیته های برنامه ریزی شهرستان ها وظیفه دارند تا با  هماهنگی و تصویب شورای برنامه ریزی استان تهران، نسبت به اولویت بخشی نیازهای شهرستان اقدام کنند.
در ابتدای نشست، « حشمت الله سلیمانی» معاون هماهنکی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران توضیحاتی پیرامون  ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۴۰۲ و اعتبارات مورد نیاز شهرستان های استان تهران برای اتمام پروژه های نیمه تمام احداثی و توسعه ای در سال ۱۴۰۲ توضیحاتی ارائه داد.
https://thmporg.ir/vdcb.9b0urhbsgiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما