انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رییس و مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با حضور در حاشیه سد کرج، خسارات سیلاب اخیر در جاده چالوس که مشکلات عدیده‌ای را برای خدمت رسانی دستگاه های مختلف از جمله وزارتخانه های نیرو، راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و سایر  دستگاه ها ایجاد کرد، را ارزیابی کردند.
«علاءالدین ازوجی»، دلیل قطعی آب برخی مناطق در تهران و کرج را ریزش کوه در سد کرج در پی بارندگی‌های اخیر عنوان کرد که علاوه بر ریزش کوه در جاده چالوس، موجب بسته‌شدن جاده و برخی از تونل‌ها شد و قسمتی از این ریزش‌ها نیز وارد سد کرج و مسدود شدن دریچه‌های خروجی سد شد که تأمین آب بخشی از مناطق تهران و کرج را برای چند روز با مشکل مواجه کرد.
وی از دستگاه های متولی که از لحظات اول وقوع حادثه وارد میدان شده و با تلاش شبانه‌روزی اقدام به رفع مشکلات و موانع ایجاد شده کردند، تشکر کرد.
گفتنی است، در این بازدید، «حشمت الله سلیمانی» معاون هماهنگی برنامه و بودجه و «یونس مهام» رییس گروه امور تولیدی و زیربنایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران و همچنین مدیران شرکت آب منطقه ای تهران حضور داشتند که خسارات وارده مورد ارزیابی قرار گرفت.
 
https://thmporg.ir/vdcj.aemfuqeiysfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما