انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
کمیته برنامه ریزی شهرستان ملارد بیستم خردادماه با حضور «علاءالدین ازوجی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، «حسین حق‌وردی» نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی، «جابر کریمی» فرماندار ملارد و «پرویز قوامی نژاد» مدیر فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار شد.

در این نشست، بررسی اعتبارات پیش‌بینی شده سال ۱۴۰۲ حوزه تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان ملارد، ارائه گزارش از میزان اعتبارات تخصیص یافته در سال ۱۴۰۱ توسط دبیر کمیته برنامه ریزی و بررسی سند راهبردی شهرستان صورت پذیرفت.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران همچنین در سفر نیم روزه خود به شهرستان ملارد از پروژه های نیمه کاره شهرستان ملارد بازدید کرد.
«علاء الدین ازوجی» در سفر نیمه روزه خود به شهرستان ملارد پس از شرکت در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان به همراه «پرویز قوامی نژاد» مدیر فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و «جابر کریمی» فرماندار شهرستان ملارد از چند پروژه در حال احداث این شهرستان بازدید کرده و در جریان روند اجرای این پروژه ها قرار گرفت.
زمین چمن ورزشگاه ملارد، ساختمان شبکه بهداشت و درمان در شهرک اداری، ساختمان خانه شطرنج در خیابان مطهری سرآسیاب و کلانتری روستای بیدگنه از پروژه‌هایی بودند که مورد بازدید و بررسی قرار گرفتند.
https://thmporg.ir/vdcj.memfuqeivsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما