انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
دومین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال ۱۴۰۲ با حضور اعضای شورا در استانداری تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، در این نشست فعالیت های آموزشی، تولیدی و ترویجی در محلات مجری طرح ۲۰۲۰ توسط حوزه هنری استان تهران، فعالیت و توسعه مجتمع های صنفی در استان تهران و تشکیل گروه کاری توسعه زنجیره ارزش راهبردی در استان، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
«میر محمد غراوی» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در خصوص توسعه مجتمع های صنفی در استان تهران گفت: قانون برای بهبود و تثبیت وضعیت اشتغال و توسعه صنوف، در خارج و داخل حریم شهرها، وظایفی را مشخص کرده که باید از این ظرفیت های قانونی برای رونق تولید استفاده شود.
وی افزود: در قوانین یادشده اختیاراتی به استان ها تفویض شده که باید اقدامات، همسو با سیاست های استانی تعریف تا هم افزایی لازم حاصل شود.
«علاءالدین ازوجی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز در این نشست اظهار داشت: سال گذشته، اعتبارات خوبی در حوزه فرهنگ و هنر به شهرستانهای استان با اولویت شهرهای کمتر توسعه یافته با هدف کاهش آسیب های اجتماعی اختصاص یافت که با برنامه ریزی صورت گرفته که امسال هم اعتبارات این حوزه اختصاص می یابد.
وی در خصوص ایجاد گروه کاری  توسعه زنجیره ارزش گفت: در این زنجیره باید نقش طراحی، تامین، تولید و توزیع مشخص و بخش خصوصی، میدان دار این مسیر شود زیرا بازار، متکی به حضور قوی بخش خصوصی است.
https://thmporg.ir/vdca.mnik49nme5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما