انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
جلسه آموزشی ارزیابان عملکرد دستگاه های اجرایی استان تهران و سایر استان ها،27 فروردین با راهبری سازمان اداری و استخدامی کشور به صورت برخط برگزار شد.
«علی شیرین» معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اعلام کرد: در راستای ارزیابی دستگاه های اجرایی استان تهران که از اول خرداد شروع خواهد شد، شیوه نامه شاخص های عمومی برای ارزیابان تشریح خواهد شد.
وی عنوان کرد: محورهای اصلی ارزیابی عملکرد سال 1401 میزان رضایتمندی مردم، بهره وری و تعالی و عدالت است. معیارهای اساسی شامل: رضایت مندی از خدمات و اطلاع رسانی و تبیین، ارتقای بهره وری، بهبود در تحول سازمانی، سهولت دسترسی به خدمات، شایسته سالاری، توانمند سازی مدیران و کارکنان و شفافیت است.
وی افزود: هر معیار نیز با چندین شاخص مورد سنجش قرار می گیرد. مثلاً محور رضایت مندی مردم شامل دو معیار رضایتمندی از خدمات و اطلاع رسانی و تبیین است و شاخص های سنجش رضایتمندی از خدمات نیز مشتمل بر مشارکت دستگاه در فرایند های سنجش رضایت مردم، رضایتمندی مردم از خدمات دستگاه، کیفیت خدمات ارائه شده و پیاده سازی تسهیلات مقرر برای کارکنان در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران تاکید کرد: عملکرد سال 1401 دستگاه های اجرایی استان تهران، علاوه بر شاخص های عمومی با شاخص های اختصاصی نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد.
https://thmporg.ir/vdcd.f092yt0kza26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما