انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران:

«جشنواره شهید رجایی» به بهبود خدمت رسانی کمک شایانی می کند

نشست شورای راهبری و توسعه مدیریت استان تهران، ششم مهرماه با حضور «قدرت الله شفیقی» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران، «علاءالدین ازوجی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و سایر اعضا با محوریت «جشنواره شهید رجایی» برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، «قدرت الله شفیقی» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران در سخنانی با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی، اظهار داشت: این‌ جشنواره دارای فواید زیادی است که از جمله آن می توان به ارزیابی دستگاه های اجرایی با هدف بهبود خدمت رسانی اشاره کرد و باید تلاش شود تا آثار این ارزیابی ها در ارتقای کیفیت خدمت رسانی به مردم مشاهده شود.
وی اضافه کرد: برای جشنواره شهید رجایی باید از ابتدای سال، نقشه راه و شاخص های ارزیابی به دستگاه ها، ابلاغ شود تا دستگاه ها در چارچوب وظایف و تکالیف مشخصی عمل کنند.
وی ایجاد کارگروه ویژه ای برای ارزیابی دستگاه هایی که در تحقق شعار سال، مبارزه با کرونا، رونق کسب و کار،  توسعه دولت الکترونیک و خدمت رسانی در وقایع غیر مترقبه، پیشتاز بودند را ضروری خواند تا ضمن مستند سازی فعالیت ها، نکات مثبت و منفی اقدامات احصا و تجربیات یکدیگر در اختیار سایر دستگاه ها قرار گیرد.
«علاءالدین ازوجی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز اظهار داشت: جشنواره شهید رجایی از حسایت خاصی برخوردار است و بر این اساس، امسال فرایند ارزیابی دستگاه ها برای جشنواره، دو ماه زودتر از دوره های قبل آغاز شد که قرار است در روز اختتامیه از ۱۵ دستگاه منتخب، تجلیل شود.
وی، «نحوه ارائه خدمات دستگاه و سهولت استفاده»، «وجود اطلاعات و قابلیت های خاص در تارنمای دستگاه»، «شایسته سالاری در انتصاب نیروی انسانی»، «اجرا و ارزشیابی دوره های آموزشی مدیران و کارکنان»، «ارتقاء سلامت اداری»، «ارایه خدمات به شهروندان توانخواه»، «استقرار نظام رسیدگی به شکایات مردمی»، «استقرار نظام جامع توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز» و «آسیب شناسی و بهبود عملکرد» را از محور های ارزیابی دستگاه های اجرایی برشمرد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران افزود: میزان تحقق شعار سال و اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری نیز در ارزیابی ها تاثیر فراوانی داشت و قطعاً نتایج حاصله در خدمت‌رسانی شایسته‌تر به مردم شریف استان تهران تاثیر خواهد داشت.
وی یادآور شد: تمامی ۶۵ دستگاه های اجرایی استان تهران برای  سال ۱۴۰۱  در قالب برنامه ای مدون و هدفمند حرکت خواهند کرد و ارزیابی ها نیز با معیارهای مشخص صورت می گیرد.
https://thmporg.ir/vdcd.k092yt0xna26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما