انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۲
plusresetminus
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، سرمایه انسانی را ثروتی ماندگار دانست که حاصل تجربیات سالیان متمادی است و در پایداری و موفقیت دستگاه ها کمک می کند.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، دکتر «علاءالدین ازوجی» که در آیین تجلیل از بازنشستگان این سازمان سخن می گفت، ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و آرزوی قبولی عبادات، یادآور شد: تجریه و دانشی که برای بدست آوردن آن نیازمند گذر زمان، انرژی و هزینه است، سرمایه ارزشمندی است که به راحتی قابل دست یافتن نیست ولی متاسفانه در سازمانهای دولتی کمتر به این موضوع مهم توجه می شود.
وی سازمان‌های دارای تجربه و آماده بهره مندی از نظرات پیشکسوتان را نهادهای موفق و پیشرو دانست که با کمترین هزینه، بیشترین بهره وری را به جامعه انتقال می دهند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، بازنشستگان این سازمان را سرمایه ای ماندگار برشمرد و افزود: ما بر خود لازم می دانیم که به همه پیشکسوتان احترام بگذاریم و در این دیدارهای چهره به چهره از ظرفیت و مشاوره ارزشمند آنان برای اصلاح فرایند ها و بهبود عملکردها استفاده کنیم.
در ادامه دکتر «خلیل سعیدی » از مدیران سابق سازمان نیز از ابتکار این سازمان در برگزاری نشست با پیشکسوتان و دیدار با همکاران قدیمی تشکر کرد.
در ابتدای این دیدار صمیمی، هر یک از حاضران ضمن ابراز شادمانی از دیدار یکدیگر به بیان نظرات خود از جمله استمرار برگزاری جلسات کانون بازنشستگان و رفع برخی مشکلات بازنشستگان پرداختند. 
https://thmporg.ir/vdcf.1dtiw6d1ygiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما