انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
دکتر «علاءالدین ازوجی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به مناسبت آغاز سال جدید، با مدیران و کارکنان این سازمان در یک دیدار صمیمی به گفت و گو پرداخت.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، دکتر «علاءالدین ازوجی» در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: از کارکنان عزیز سازمان برای تلاش مستمر و اثرگذار در سال گذشته قدردانی می کنم و امیدوارم در امسال با روحیه جدید و نشاط بیشتر در زندگی فردی، اجتماعی و اداری خود موفق شوند.
وی گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی در دوران جدید، تلاش کرده است تا مطالبات استانی و ملی را بیان کند زیرا «استان تهران»، جدا از اینکه پایتخت سیاسی و اداری کشور است، با پایتخت کشورهای دیگر مقایسه می شود و کمبودها نباید مانع پیشرفت و توسعه استان شود.
وی نتیجه این تلاش ها را افزایش سهم تخصیص اعتبارات عمرانی استان تهران از 43 درصد به 48 درصد دانست و افزود: در حوزه رشد اقتصادی نیز وظیفه سنگینی بر عهده ماست که با اتکال به خداوند و برنامه‌ریزی‌های دولت محترم، این مهم نیز به وضعیت مطلوبی خواهد رسید.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری عنوان شده است، یادآور شد: خاستگاه مطالبه موضوع های «دانش بنیان و اشتغال آفرین» در حوزه تولید، «استان تهران» است، زیرا بیشتر دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و اشتغال های مُولّد در این استان قرار دارد و چنانچه چرخ اقتصاد استان تهران به خوبی حرکت کند، اقتصاد دیگر استان ها نیز شکوفا خواهد شد و به بیان دیگر اقتصاد ایران به اقتصاد تهران گره خورده است.
«ازوجی» تاکید کرد: با یاری خداوند متعال، امسال را با برنامه ریزی جدّی و اثربخش با توجه به شعار سال و چارچوب اهداف دولت آغاز خواهیم کرد و دستگاه های اجرایی نیز باید تمام ظرفیت های خود را در این مسیر به کار گیرند تا ضعف ها برطرف و ظرفیت ها تقویت شود.
در ابتدای این دیدار، «کوروش لهراسبی» رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نیز در سخنانی گفت: تاکنون سعی شده که تلاش های سازمان به نحو شایسته منعکس شود و امسال نیز بنا داریم که با احیای نظام پیشنهادات، از توان بدنه کارشناسی به صورت مطلوب استفاده شود.
«حشمت الله سلیمانی» معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز تخصیص و پرداخت اعتبارات به دستگاه های استان تهران در ماه های پایانی سال را نسبت به مدت مشابه سالهای گذشته، بیشتر توصیف کرد و افزود: این اعتبارات برای کاهش آسیب های اجتماعی و محرومیت زدایی در محلات آسیب دیده و بهسازی این مناطق در استان تهران تخصیص یافت.
«محمود سیفی» مدیر اداری، مالی و پشتیبانی سازمان هم اظهار داشت: در سال گذشته، نهایت تلاش خود را برای خدمت به کارکنان خدوم سازمان به کار گرفتیم و امسال نیز با توجه به مصوبات ستاد کرونا، کمیته ورزش و رفاه فعال خواهد شد و برنامه ریزی برای ایجاد شرکت تعاونی مسکن و آموزش کارکنان نیز صورت خواهد گرفت.
 
https://thmporg.ir/vdcj.meifuqehosfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما