انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
دوازدهمین نشست شورای برنامه ریزی استان تهران به ریاست «محسن منصوری» استاندار تهران و دبیری «علاءالدین اروزجی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، 21 اسفند در استانداری تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، «محسن منصوری» استاندار تهران در این نشست با اشاره به اهمیت ثبت طرح های عمرانی در سامانه اطلاعات مکانی استان تهران اظهار داشت: مبنای نظام تصمیم گیری، دسترسی آسان، سریع و دقیق به آمار و اطلاعات است و این سامانه باید به مرجعی برای دسترسی متخصصین و مسئولان به اطلاعات تمامی حوزه های عمرانی تبدیل شود.
وی استفاده مدیران استان از این سامانه را یک ضرورت دانست و یادآور شد: اولویت بندی اجرا ، تعداد طرح های جاری، درصد پیشرفت فیزیکی، میزان و توزیع عادلانه منابع لازم در سیاستگذاری وگزارش گیری در این حوزه بسیار مهم است و تمامی دستگاه ها با تعیین نماینده مشخص، نسبت به روزآوری و تکمیل اطلاعات سامانه اقدام کنند.
«محسن منصوری» گفت: استانداری تهران با طرح های اشتغالزایی از جمله ایجاد شهرک های صنعتی در شرایطی موافق است که زیرساخت های لازم را داشته باشد و دچار محدویت های طبیعی از جمله تامین آب نباشد.
استاندار تهران، سازمان مدریت و برنامه ریزی استان را مامور  نظارت و بررسی  طرح های تمامی دستگاه ها کرد تا منابع به صورت هدفمند و بهینه استفاده شود.
در این نشست همچنین موضوعاتی چون: کارگروه زیر بنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست در خصوص حریم و خارج از حریم شهرها، تشریح پروژه های موضوع مفاد بند (ز) تبصره(8) قانون بودجه 1400 کل کشور، تصمیم گیری در خصوص توزیع باقیمانده  اعتبارات پژوهشی استان موضوع بند (ه) تبصره (9) قانون بودجه 1400 کل کشور و بررسی مجدد موضوع احداث شهرک صنعتی ملارد بررسی شد.
 
https://thmporg.ir/vdcd.o0k2yt0noa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما