انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
«غلامرضا شجاعی» رئیس گروه آموزش و توانمندسازی مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: در سال گذشته ۲۵ مجوز فعالیت موسسه آموزشی در بخش خصوصی صادر شده است.
واگذاری ۲۵ مجوز فعالیت «مؤسسه آموزشی» به بخش خصوصی در سال ۱۴۰۰
به گزارش روابط‌عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، وی افزود: علاوه بر صدور 25 مجوز جدید، شش مورد تمدید مجوز و دو مورد نیز ارتقای رتبه داشته ایم که در این حوزه، نسبت به سال گذشته رشد 110 درصدی را نشان می دهد.
وی با بیان اینکه 97 موسسه آموزشی بخش خصوصی در استان تهران فعالیت دارد افزود: استان تهران در بین سایر استان ها، مقام اول تعداد موسسات آموزشی را دارد و این موسسات در سال گذشته 1760 دوره در رده های شغلی و عمومی برای حدود 409 هزار نفر و در مجموع 16 میلیون نفر – ساعت دوره آموزشی برگزار کرده اند.
رئیس گروه آموزش و توانمندسازی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اظهار داشت: در سال گذشته  77 دوره برای مدیران با حضور 3790 نفر و در مجموع 87 هزار نفر- ساعت به صورت مجازی (آنلاین و آفلاین) برگزار شد.
وی عمده دوره های برگزار شده توسط موسسات آموزشی بخش خصوصی را در رشته فناوری اطلاعات (IT) و بیشترین حوزه فراگیران را نیز مشاغل معلمان ذکر کرد و افزود: با توجه به اهمیت توانمند سازی معلمان، 12 موسسه آموزشی بخش خصوصی به صورت تخصصی به معلمان آموزش می دهند که شامل پنج حیطه آموزشی می شود.
وی سرفصل های آموزشی برگزار شده را بر اساس ابلاغ سازمان امور استخدامی کشور و مرکز آموزش مدیریت دولتی برشمرد و گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی، وظیفه اجرای دوره ها را در چارچوب نظام آموزش کارکنان دولت به منظور توانمندسازی و افزایش سطح شایستگی مدیران و کارکنان برای بهره وری و کارآمدی دستگاه‌های اجرایی بر عهده دارد.
وی برگزاری دوره های ویژه اساتید تحت عنوان احراز صلاحیت تدریس با شرایط عمومی تدریس را از مهترین بخش های روند آموزشی بیان کرد و افزود: تاکنون هفت موسسه جهاد دانشگاهی شامل: جهاد دانشگاهی تهران، جهاد دانشگاهی شهید بهشتی، تربیت مدرس، الزهرا (س)، علم و صنعت، شریف و سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در حیطه های مختلف شغلی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مجوز برگزاری دوره آموزشی، دریافت کرده اند.
 
https://thmporg.ir/vdcc.mqpa2bqoxla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما