انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
درجلسه رئیس سازمان مدیریت با دبیران کمیته‌ برنامه ریزی شهرستان‌ها عنوان شد

منابع مولدسازی در خدمت تامین مالی پروژه‌های عمرانی

در جلسه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با دبیران کمیته برنامه ریزی شهرستان‌های استان، موضوعات و چالش‌های مهم و اولویت دار هر شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.
منابع مولدسازی در خدمت تامین مالی پروژه‌های عمرانی
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران،علا الدین ازوجی رئیس سازمان مدیریت  و برنامه ریزی استان تهران دراین جلسه گفت: «پروژه‌ها و موضوعات اصلی هر شهرستان که در برنامه هفتم توسعه باید مورد توجه جدی قرار گیرد در این جلسات مورد واکاوی قرار می‌گیرد».
وی همچنین با اشاره به سفرریاست جمهوری به استان تهران ادامه داد: «برای این سفر برخی پروژه‌های تاثیرگذار در خدمت رسانی به مردم شهرستا ن‌ها با همفکری استاندار و سازمان برنامه و بودجه مورد توجه قرارخواهد گرفت».
ازوجی با تاکید براینکه برخی موضوعات عمومی درهمه شهرستان‌ها رویت می‌شود، افزود: «ویژگی اصلی که دراین موضوعات مشاهده می شود، اتکا به منابع عمومی است که این امر برای استان تهران شایسته نیست».
وی بیان کرد: «شاید در برخی استان‌ها چنین رویکردی قابل توجیه باشد اما پروژه‌های استان تهران با وجود دارابودن پتانسیل بهره‌مندی از ظرفیت سرمایه گذاری داخلی وخارجی نباید تنها با اتکا به منابع عمومی پیش رود».
ازوجی خاطرنشان کرد: «همچنین جدا از این ظرفیت‌ها، درصددیم هسته فکری تامین مالی برای پروژه‌های استان تشکیل دهیم و با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مولدسازی نیز در این راستا گام برداریم».
وی اضافه کرد: «ظرف قانونی به ما اجازه برداشت از منابع مالی حاصل از مولدسازی در تامین مالی پروژه‌ها را می‌دهد، مشروط براینکه شناسایی پروژه‌ها به خوبی صورت گیرد».
گفتنی است، در ابتدای این جلسه دبیران کمیته های چندین شهرستان استان نقطه نظرات ودیدگاه های خود در خصوص پروژه های مهم هر شهرستان را بیان کردند.
 
https://thmporg.ir/vdch.6nmt23n6mftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما