انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای نتایج بررسی‌ ارزیابی شرکت‌کنندگان دراولین فراخوان انتخاب تعدادی از سمت‌های مدیریتی و کارشناسی این سازمان را اعلام کرد.
نتایج فراخوان انتخاب کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران
به گزارش روابط عمومی سازمان ، در اولین فراخوان انتخاب مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، برای انتصاب 9 سمت مدیریتی و کارشناسی از داوطلبان حائز شرایط دعوت به همکاری شده بود. در این فراخوان 50 نفر داوطلب شده بودند که 40 درصد از آنها کارکنان سازمان و 60 درصد  نیز از خارج این سازمان بودند.
با ارزیابی داوطلبان شرکت‌کننده در این فراخوان، در مورد 3 پست به نتیجه نهایی رسیده و برای 4 پست دیگر تکرار فراخوان اتفاق خواهد افتاد. پستهای «مشاور رئیس سازمان» و «امین اموال» نیز همچنان در دست بررسی قرار دارد و اگر تا موعد فراخوان بعدی به نتیجه قطعی منجر نشود، مجددا در فراخوان تکرار خواهند شد.
متقاضیانی که در این فراخوان دارای شرایط احراز اولیه بودند برای تعیین تکلیف سمت‌های مذکور نیاز به شرکت مجدد در فراخوان آتی را ندارند و شرایط آنها مجددا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
گفتنی است پذیرفته شدگان نهایی در پست های مدیریتی، ملزم به ارائه گواهینامه شایستگی عمومی مدیران موضوع بخشنامه شماره 1657363 مورخ 1396/11/04 در سطح مربوطه می‌باشند.
برای مشاهده نتیجه اولین فراخوان انتخاب مدیران و کارشناسان اینجا راکلیک کنید.
https://thmporg.ir/vdca.anmk49nee5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما