انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
در راستای تحقق رویکردهای ناظر قانونی و اجرایی در خصوص واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به بخش غیر دولتی،«کارگاه یک‌روزه علمی-آموزشی توسعه مشارکت عمومی-خصوصی»، ۲۰ بهمن ماه به صورت وبینار برگزار می‌شود.
عکس تزیینی است
عکس تزیینی است
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، این کارگاه آموزشی به همت معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با هدف تشریح موضوعات مرتبط به‌ویژه ظرفیت‌های مندرج در تبصره 19 قانون بودجه سال‌جاری و ماده 27 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت(2) ،  20 بهمن ماه ساعت 8 و 30 دقیقه صبح به‌صورت وبینار آغاز می‌شود.
بنا به اهمیت موضوع از کلیه مدعوین در دستگاه‌های اجرایی استان تهران دعوت می‌شود به همراه معاون، رییس گروه و کارشناس مرتبط در این کارگاه شرکت کنند.
به منظور دریافت گواهی آموزشی در این کارگاه، ثبت نام در سامانه آموزشی به آدرس httb:/idea.thmporg.ir مطابق پیوست شماره 1 توسط کلیه شرکت‌کنندگان الزامی است.
گفتنی است، در این ارتباط خانم پادیاب با شماره تماس 75033555 به منظور هرگونه هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی استان تهران معرفی می‌شود.
نشانی تالار کنفرانس مجازی و لینک دوره:web.thmporg.ir/tmosharekat
 
 
 
 
https://thmporg.ir/vdci.rawct1arvbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما