انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
چالش‌ها و مشکلات نحوه انجام خدمات نظارت در پروژه‌های عمرانی استان تهران و پرداخت مطالبات پیمانکاران بابت افزایش نرخ ارز در قراردادهای عمرانی استان در پنجمین نشست شورای فنی استان مورد بررسی قرار گرفت.
در پنجمین جلسه شورای فنی استان تهران؛ بهینه‌سازی فرآیندهای نظارت بر پروژه‌های عمرانی مورد بررسی قرار گرافت
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، پنجمین نشست شورای فنی استان با حضور پرویز قوامینژاد؛ مدیر فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان (دبیر جلسه) و مدیرکل فنی، عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری و مدیران دستگاههای اجرایی استان از طریق ویدئو کنفرانس در محل استانداری تهران برگزار شد.

در این جلسه مهمترین چالش‌ها و مشکلات نحوه انجام خدمات نظارت مهندسان مشاور در پروژه‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان شناسایی و مورد ارزیابی قرار گرفت.

همچنین پرداخت مطالبات پیمانکاران بابت مابه‌التفاوت نرخ ارز در قراردادهای عمرانی مطابق آخرین بخشنامه‌های ابلاغی نظام فنی و اجرایی کشور بدون نیاز به اعلام وصول شورای فنی استان با هدف تسریع و تسهیل در  انجام کارها، تاکید و مورد پیگیری قرار گرفت.

در ادامه این نشست با استماع دلایل اختلاف شرکت پیمانکاری دارالفن با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در قرارداد پروژه احداث بزرگراه خاوران-بابایی این پرونده مورد بررسی و حل و فصل قرار گرفت.

در پایان این نشست هم شرح وظایف کارگروه استانی مدل سازی اطلاعات ساخت (BIM) تصویب شد.
https://thmporg.ir/vdci.pawct1au3bc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما