انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
نشست آموزشی توجیهی ارزیابی عملکرد که با حضور 120 نفر از مسئولین و کارشناسان ارزیابی عملکرد دستگاه‌­های اجرایی استان، پانزدهم اسفند ماه (به صورت حضوری و غیرحضوری) تشکیل شد.
 
«علی شیرین» معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران ضمن تشریح الزامات قانونی فرایند ارزیابی عملکرد در سطح استانی، بر تغییرات شاخص‌­های عمومی در سال 1402 نسبت به سال­های گذشته مبنی بر اهمیت بالای ارتقای رضایت­مندی مردم در دریافت خدمات دولت و ارتقای بهره‌­وری تاکید کرد.
وی به تغییر سامانه ارزیابی عملکرد در سال جدید (سامانه معین به عنوان یکی از زیرسامانه های سینا) اشاره کرد و از رابطین دستگاه ها خواست تا ضمن مطالعه دقیق شیوه‌نامه‌ها، چارچوب ارائه عملکرد بر مبنای واقعیات را رعایت نمایند.
وی رعایت زمان‌بندی اعلام شده به عنوان یکی از اقدامات مهم در فرایند ارزیابی عملکرد را مهم و ضروری برشمرد.
سپس، «احمدی» رئیس گروه ارزیابی عملکرد سازمان اداری و استخدامی کشور به ارائه نحوه مستندسازی اقدامات عملکردی در شاخص‌­های عمومی و اختصاصی و تشریح جزئیات شیوه­‌نامه شاخص­‌های عمومی سطح استانی پرداخت.
وی بر عدم نیاز به ارائه مستندات در شاخص­‌هایی که به صورت میدانی و یا در بستر سامانه همچون سامانه اقامه نماز و یا سامانه ملی خدمات دولت صورت می گیرند، تاکید کرد.
وی افزود: مستندات ارزیابی در ابتدا در بستر سامانه معین دستگاه­‌های ملی بارگذاری می­گردد و سپس جهت بررسی و ارزیابی توسط کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه­‌ریزی استان­ها به سامانه سازمان مذکور منتقل می­گردد.
 در ادامه برخی از ارزیابان سازمان مدیریت و برنامه‌­ریزی استان و همچنین برخی از کارشناسان سایر دستگاه های اجرایی همکار در ارزیابی به ارائه توضیحاتی درخصوص شاخص­هایی که متولی ارزیابی آنها در سطح استان می باشند، پرداختند.
 
 
https://thmporg.ir/vdcf.jdviw6dcvgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما