انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
دومین جلسه شورای راهبری و توسعه مدیریت استان تهران، ۲۷ خردادماه به ریاست «علیرضا فخاری» استاندار تهران و دبیری «علاءالدین ازوجی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار شد.
«علیرضا فخاری» استاندار تهران در این نشست گفت: در حال حاضر، نظام برنامه ریزی نیروی انسانی بر مبنای وظایف فعلی دستگاه ها تعریف شده است که باید مدلی طراحی شود تا امور کلیدی و حاکمیتی توسط دولت اداره و امور اجرایی نیز واگذار تا دولت کوچک و چابک شود.
وی افزود: شکی نیست که باید نظام ساختاری سازمان ها اصلاح شود و سازمان ها به متعادل و متناسب کردن نیروها بپردازند.
وی تاکید کرد: مدیران ارشد باید به موضوع توسعه منابع توجه جدی داشته باشد و نیروی های کارآمد و موثری که قادر به اجرای برنامه تحول گرانه را دارند، شناسایی و بکار  بگیرند.
وی افزود: مدل مطلوب سازمانی با کار پژوهشی توسط دانشگاه ها قابل دستیابی است تا نقاط ضعف و قوت شناشایی و به صورت علمی پیگیری شود.
وی با اشاره به اینکه از نقاط ضعف دستگاه ها، عدم تطبیق و هم پوشانی وظایف و برنامه هاست که بعضا موازی کاری صورت می گیرد، یادآور شد: در نظام برنامه ریزی باید انتظارات و سهم همه دستگاه ها در رسیدن  اهداف سازمانی به صورت جزئی و کلی مشخص شود.
«علاءالدین ازوجی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز با اشاره به الگوی توزیع نیروی انسانی در طرح شهید زین الدین  اظهار داشت: این سازمان تلاش کرده الگویی ارائه کند تا نقش هر دستگاه در پیشبرد برنامه های استان مشخص شود.
وی افزود: با توزیع  مناسب و متعادل پست های سازمانی دستگاه ها، سعی شده که یک شبکه برنامه ریزی در استان نیز احیا  و ایجاد شود.

 
https://thmporg.ir/vdce.p8pbjh8np9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما