انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
نشست هماهنگی چهارمین همایش «نظام فنی و اجرایی کشور» و تجلیل از پیمانکاران و مشاوران صنعت احداث با حضور مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و جمعی از رؤسای مجامع صنفی این حوزه برگزار شد.
«پرویز قوامی نژاد» مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در این نشست اظهار داشت: در سال گذشته موظف شدیم که نسبت به ارزشیابی پیمانکاران و مشاوران صنعت احداث بر اساس شاخص های ارزیابی مصوب سازمان برنامه و بودجه کشور اقدام کنیم و از برترین های این حوزه تجلیل کنیم.
وی افزود: بر این اساس، دستورالعمل ارزیابی تهیه و به تصویب شورای فنی رسید و فرایند ارزیابی نیز آغاز شد و با نظر رئیس محترم امئر نظام فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشور مقرر شد که این همایش به صورت کشوری و در مقیاس ملی در خرداد ماه سالجاری انجام شود.
مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، پیمانکاران و مشاوران صنعت احداث را بازوان اجرایی دولت در توسعه کشور دانست و افزود: دولت سیزدهم، تکمیل و احداث پروژه های عمرانی در سریع ترین زمان را در اولویت ویژه قرار داده و در این راستا پیمانکاران و مشاوران صنعت احداث نقش مهمی در خدمت به مردم خواهند داشت.
وی از رؤسا و نمایندگان انجمن های حوزه نظام فنی و اجرایی خواست تا با همفکری و تعامل برای معرفی الگو های موفق به جامعه و تجلیل از فعالان برتر این حوزه مشارک فعال داشته باشند.
 
https://thmporg.ir/vdcg.x93rak9nxpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما