انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
نخستین جلسه «کمیته بهره وری استان تهران» در سالجاری، اول آبانماه با حضور «حشمت الله عسگری» معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، «علاءالدین ازوجی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و جمعی از مدیران دستگاه های استان به صورت حضوری و وبینار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، در این نشست، دستگاه های حاضر به ارائه گزارش عملکرد شش ماهه نخست خود در حوزه بهره وری پرداختند و نظرات خود را پیرامون شاخص های تعیین بهره وری در سالجاری، بیان کردند.
«حشمت الله عسگری» معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در این نشست اظهار داشت: شاخص های بهره وری دستگاه ها با توجه به ماموریت و نوع خدمت رسانی آنان تهیه و برای ارائه نظر کارشناسی، برای دستگاه ها ارسال می شود.
وی افزود: در حوزه صدور مجوزهای کسب و کار و ایجاد زیرساخت و سامانه های مربوطه، شاهد بهره وری در این حوزه هستیم. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران یادآور شد: هرچه شاخص های بهره وری ادارات و نهادها، شفاف تر باشد، رصد و پایش نیز دقیق خواهد بود و بر اساس آن می توان نقاط قوت را تقویت و ضعف ها را برطرف کرد.
«علاءالدین ازوجی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز در این نشست اظهار داشت: شاخص های بهره وری در دو حوزه عمومی و اختصاصی برای دستگاه ها تعیین شده است که میزان کارآیی، اثربخشی، صرفه جویی و یا اتلاف منابع را روشن خواهد کرد.
وی یادآرو شد: در حوزه های کشاورزی، معدن، صنعت، آب، برق، گاز، ساختمان، حمل و نقل، اطلاعات و ارتباطات، بازرگانی، بیمه و سلامت، املاک و مستغلات، فعالیت های آموزشی، فرهنگی، هنری، تفریحی، علمی، اداری، خدماتی و فنی، شاخص های بهره وری برای دستگاه های مربوطه پیشنهاد شده که در صورت تصویب کمیته، به عنوان ماموریت اصلی ابلاغ خواهد شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران افزود: مدت زمان مورد نیاز برای محاسبه شاخص ها بر اساس کوتاه مدت (یک تا دوماه)، میان مدت (سه تا 12 ماه) و بلند مدت (بیشتر از یکسال) تعیین شده است.
 
https://thmporg.ir/vdca.onik49nuu5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما