انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
«ظفر پور ابراهیم» فرماندار شهرستان پردیس، ۱۸ مهرماه با «علاءالدین ازوجی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران پیرامون موضوعات و مشکلات این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در این دیدار گفت: رشد جمعیت پردیس، وظیفه دولت را در عرصه خدمت به مردم بیشتر می کند و دولت نیز تاکنون برای تقویت زیر ساختها، اقدامات خوبی انجام داده و عرصه خدمت در سال جاری و سال آینده نیز امتداد خواهد داشت.
وی افزود: تاکنون اعتبارات خوبی برای شهرستان پردیس پیش بینی شده است و اولویت تخصیص بودجه، انجام مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری و تکمیل پروژه های نیمه کاره است.
«ازوجی» با اشاره به اینکه اولویت اصلی مسولان استان، توجه به حوزه بهداشت، درمان و سلامت است، یادآور شد: با افتتاح بیمارستان الغدیر، گام مهمی ارتقای سطح سلامت برداشته می شود.
وی تاکید کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور بنا دارد برای تکمیل پروژه های نیمه کاره و دارای اولویت، اعتبارات ویژه ای تخصیص دهد که فرصت خوبی برای شهرستان های استان تهران است.
«ظفر پور ابراهیم» فرماندار شهرستان پردیس نیز در این دیدار با اشاره به تولید انبوه مسکن و تشکیل یکی از سکونتگاه مهم کشور در پردیس اظهار داشت: این عامل موجب رشد دوبرابری جمعیت شهرستان نسبت به متوسط کشوری شده است.
وی افزود: شهرستان پردیس، بزرگترین کارگاه تولید مسکن در کل کشور است و افزایش شدید جمعیت، سرانه های موجود را با تنگنا مواجه کرده است.
وی تاکید کرد: پیرو سفر ریاست محترم جمهوری و مهلت شش ماهه ایشان برای تکمیل بیمارستان الغدیر بومهن، با یاری خداوند و همکاری مسئولان، این بیمارستان تا پایان مهر ماه، افتتاح می شود.
https://thmporg.ir/vdce.p8pbjh8wo9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما