انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
«علاءالدین ازوجی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به مناسبت روز گرامیداشت «مهندس» پیامی صادر کرد.
پیام تبریک رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به مناسبت روز مهندس
«علاءالدین ازوجی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به مناسبت روز گرامیداشت «مهندس» پیامی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، وی در این پیام با اشاره به اینکه پنجم اسفند ماه و روز مهندس امسال که با اعیاد شعبانیه پیوند خورده است را تبریک گفته و افزوده است: سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی یکی از بزرگترین چهره های علمی جهان اسلام که به نام روز مهندس در تقویم آمده است، یادآور خلاقیت، نوآوری و خودباوری مهندسان این سرزمین است.
وی افزوده است: روز مهندس، روز گرامیداشت یکی از مهمترین افراد جامعه و روز پاسداشت ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل بوده و روز تجلیل از پیشگامان پیشرفت و سازندگی کشور است.
وی در این پیام اضافه کرد:  نقش بی بدیل مهندسان از دیر باز تاکنون بر کسی پوشیده نیست و بر این باوریم که در پرتو انقلاب اسلامی، دانش، مهارت و توان فنی مهندسان ایرانی، جزو بهترین‌های دنیا است.
وی در پایان افزود: این روز مهم را به همه مهندسان کارآمد و خلاق استان تهران بویژه تمامی همکاران خود در سازمان  مدیریت و برنامه ریزی استان تهران تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در سایه همت والای مهندسین، بیش از پیش شاهد رشد و تعالی معماری اصیل اسلامی- ایرانی همگام با معماری نوین در استان باشیم.


 
https://thmporg.ir/vdci.qaqct1a5zbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما