انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
فاز دوم بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی انصار الغدیر شهر بومهن که ۱۲ سال نیمه کاره رها شده بود، با دستور رئیس جمهور در مدت ۶ ماه تکمیل و امروز یکشبنه ۲۵ دیماه با حضور وزیر بهداشت، معاون اجرایی رئیس جمهور و مسولان استانی و محلی به بهره‌برداری رسید.
افتتاح بیمارستان الغدیر بومهن پس از ۱۲ سال
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، ساخت بیمارستان الغدیر بومهن، ۱۲ سال پیش توسط خیر مرحوم عباس جابر انصاری آغاز شد که در سال ۱۳۹۵ حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در سازه داشت و طی این مدت بنابر مشکلات موجود و فوت بانی نیمه کاره رها شد.
فاز نخست بیمارستان انصار الغدیر شامل بخش های اورژانس، درمانگاه و آزمایشگاه در ششم مرداد ماه سال ۱۴۰۰ افتتاح شد و مشغول به ارائه خدمات به مردم بود.
با روی کار آمدن دولت انقلابی و حضور سرزده آیت‌الله رئیسی در شهرستان پردیس و بیمارستان الغدیر در  ۹ فرودین ۱۴۰۱، رئیس جمهور دستور داد این بیمارستان در ۶ ماه تکمیل و افتتاح شود و بودجه برای این منظور تخصیص یافت.
 بر این اساس، ۵۰ میلیارد تومان از محل بند (ز)، ۱۰۰ میلیارد تومان از محل مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری و ۳۵۰ میلیارد تومان نیز توسط خیرین اختصاص یافت و سازه بیمارستان به طور جهادی تکمیل و تجهیزات به مرور در ۴ طبقه آن نصب شد.
امروز بیمارستان الغدیر با ۱۶۰ تخت درمانی، اتاق عمل، بخش های زایمان، ریکاوری، کودک، بستری، سونوگرافی، سی.تی.اسکن، رادیولوژی، دیالیز و غیره افتتاح شد و شهروندان می توانند از امکانات و خدمات آن استفاده کنند.
این بیمارستان دارای ۷ طبقه است که امروز در فاز دوم ۴ طبقه آن افتتاح شد اما قابلیت توسعه داشته و با سرشماری جدید این شهرستان به احتمال بسیار زیاد افزایش تعداد تخت در سه طبقه باقیمانده آن انجام خواهد شد.
بیمارستان انصار الغدیر حد فاصل بین دماوند و تهران قرار دارد و به شهرهای پردیس، بومهن و بخش جاجرود خدمات رسانی دارد.

 
https://thmporg.ir/vdch.vn-t23nk-ftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما