انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
دکتر علاءالدین ازوجی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، پیامی صادر کرد. متن پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران بدین شرح است:
پیام رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس
 
بسم الله الرّحمن الرّحیم
 
إِنَّ الَّذِینَ آمَنُواْ وَالَّذِینَ هَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أُوْلَئِکَ یَرْجُونَ رَحْمَتَ اللّهِ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِیمٌ﴿بقره/218﴾
 
تاریخ گهربار و پرحماسه این سرزمین، همواره بیانگر تجلی و تأسی راست قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت  است که به مولا و مقتدای خویش حضرت اباعبدا... الحسین (ع) اقتدا کرده و شجاعانه و عاشقانه با شهادت خویش، برگ زرینی از حدیث عشق و ایثار را رقم زدند.
در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران، فرزندان این مرز و بوم برای به ثمر نشستن آرمانهای انقلاب اسلامی و حفظ و حراست از آن، جان خود را فدا نموده اند تا امنیت و آرامش پایدار را برای کشورمان به ارمغان آید و ما نیز، هیچگاه این فداکاری و رشادت آنها را فراموش نخواهیم کرد.
درس بزرگ آن اسوه‌های ایثار این است که هرجا تلاش مخلصانه باشد پیروزی و سربلندی نیز هست و ملت ایران هیچگاه آن دوران بی بدیل را هرگز از خاطر نخواهد برد.
هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود کرده تا امنیت، پیروزی و سربلندی برای این سرزمین به ارمغان آید و ما وظیفه داریم که دستاورد‌های دفاع مقدس را برای نسل جوان تببین کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت، همواره در جامعه زنده بماند.
اینجانب ضمن پاسداشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره تمامی شهیدان گرانقدر را گرامی می دارم و سلامتی تمامی جانبازان سرافراز، رزمندگان و خانواده محترم آنان را از ایزد متعال خواستارم.
 
علاءالدین ازوجی
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی
و عضو شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان تهران
https://thmporg.ir/vdci.waqct1ar5bc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما