انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران فرارسیدن هفته دولت را به دولتمردان و کارکنان خدوم دستگاه های اجرایی استان تهران تبریک گفت.
پیام رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به مناسبت «هفته دولت»
متن پیام دکتر «علاءالدین ازوجی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به این شرح است:
 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
 «هفته دولت» که با نام و یاد شهیدان والامقام رجائی و باهنر مزین شده، یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که با ایمان، ساده زیستی و صداقت، الگوی راستین و اسوه خدمتگزاری بی منت به مردم فهیم میهن اسلامی شدند.
تلاش، همت و غیرت دولتمردان امروز با تأسی از منش این شهیدان و همچنین هدایت­‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همان روش و نقشه راه شهیدان رجایی و باهنر است و در میدان عمل، پرچم خدمت را به دوش گرفته اند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اهداف متعالی خود برسد.
بدون تردید خدمت به مردم در هر لباس و هر شغلی از بزرگ‌ترین توفیقاتی است که خداوند متعال در اختیار بندگان خود قرار داده و برای آن اجری عظیم در نظر گرفته است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، این هفته را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد استان تهران تبریک عرض نموده و موفقیت این عزیزان را در تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
 
 
https://thmporg.ir/vdcj.vemfuqe8hsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما