انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
چهارمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه و شورای فنی استان تهران، ۲۴ مردادماه به ریاست محسن منصوری استاندار تهران، دبیری علاءالدین ازوجی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و با حضور مدیران استان تهران برگزار شد.
چهارمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران برگزار شد
به گزاش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، محسن منصوری استاندار تهران در این نشست با اشاره به وقوع سیل در استان تهران و آسیب پذیری برخی سازه ها، گفت: دستگاه های مجری و پیمانکاران مکلفند تا تمامی ضوابط و استاندادهای لازم را در اجرای پروژه ها رعایت کنند و فرمانداران استان نیز علاوه بر  هماهنگی های اجرا‌یی، باید نظارت دقیق و مستمر بر پروژه های عمرانی را داشته باشند.
وی افزود: تلاش دولت این است که اجرای پروژه های مهندسی و مطالعه شده، صحیح، دقیق و با اجرای بدون اسراف و تبذیر را مایه افتخار خود بداند تا رفاه و آسایش مردم رقم بخورد.
وی با اشاره به وجود زیرساخت های مناسب گردشگری در استان تهران گفت: حوزه سیاحتی، زیارتی، طبیعت گردی و ویژگی های خاص تهران می توان این استان را به حوزه نمونه گردشگری در کشور و حتی آسیا تبدیل کرد.
علاءالدین ازوجی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز در این نشست گفت: سند سه مرحله ای و کلیدی توسعه استان در چاچوب سند تحول دولت مردمی بر اساس پیشران های اقتصادی تهیه شده است که در صورت تصویب شورا، عملیاتی خواهد شد.
وی افزود: کشاورزی فناورانه با حفظ منابع، توسعه زیرساخت های ترانزیتی و حمل و نقل، رشد فناوری و توسعه فعالیت های دانش بنیان از مهمترین پیشران های اقتصادی در استان تهران تعیین شده است.
https://thmporg.ir/vdch.vn-t23ni6ftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما