انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۱
plusresetminus
نشست مشترک رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با مدیر کل امور اقتصادی و دارایی و معاونین دو دستگاه، هفتم تیرماه برگزار شد.
نشست مشترک رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران  برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، علائ الدین ازوجی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریری استان تهران در این دیدار با اشاره به ظرفیت های بالای دو دستگاه برای همکاری های متقابل اظهار داشت: اقتصاد و دارایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان می توانند در بسیاری از حوزه ها بعنوان دو بازوی توانمند عمل کنند.
وی ضمن ارایه پیشنهاد تشکیل کارگروه فنی اقتصادی برای تهیه گزارش مشترک اقتصادی استان تهران، گسترش همکاری های دو دستگاه را برای تسهیل و تسریع فرآیند بودجه استان ضروری عنوان کرد.
داود طبرسا مدیرکل اقتصاد و دارایی استان تهران، هدف از برگزاری این نشست را توسعه تعاملات دو دستگاه در حوزه های کاری مشترک عنوان کرد.
نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران افزود: با توجه به حساسیت وصول درآمدها و ضرورت کنترل میزان درآمدها و سهم وصول درآمدهای دستگاههای اجرایی، پیشنهاد تشکیل جلسات کارگروه ستاد درآمد استان بصورت منظم و در دوره های زمانی دوماهه را ارایه کرد.
وی تهیه گزارش های اقتصادی در کارگروه های مشترک، تدوین گزارش مستند وصولی درآمدها و همفکری و تعامل در خصوص دریافت گزارش میزان جذب اعتبارات نقدی دستگاههای اجرایی و اسناد خزانه اسلامی برای تخصیص بموقع و صحیح درآمدها را از دیگر محورهای همکاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برشمرد.

 
https://thmporg.ir/vdcd.k092yt0fza26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما