انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان خبر داد

ابلاغ شاخص‌های عمومی سطح استانی ارزیابی عملکرد ۱۴۰۰ دستگاه‌های اجرایی

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، از ابلاغ شاخص‎‌های عمومی ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ دستگاه‌های اجرایی استان از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.
ابلاغ شاخص‌های عمومی سطح استانی ارزیابی عملکرد ۱۴۰۰ دستگاه‌های اجرایی
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، علی شیرین با اعلام این خبر گفت: «در راستای اجرای آیین‌نامه اجرایی مواد 81 و 82 قانون مدیریت خدمات کشوری و همچنین بخشنامه شماره 51080 مورخ 20/09/1400، ارزیابی عملکرد سال 1400 دستگاه‌های اجرایی استان توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان انجام می‌شود».
وی افزود: «ارزیابی عملکرد واحدهای استانی با هدف سنجش موفقیت دستگاه­ها در تحقق اهداف برنامه‌های اصلاح نظام اداری و وظایف تخصصی دستگاه و منطبق بر زمان‌بندی اعلامی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور در دو بعد شاخص­های عمومی و اختصاصی توسط کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه­ریزی استان و دستگاه­های همکار همچون استانداری، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و اداره کل بهزیستی استان با بررسی مستندات بارگذاری شده در سامانه جامع مدیریت عملکرد (تسما) صورت می‌پذیرد».
شیرین ادامه داد: «نتایج نهایی این ارزیابی پس از طرح در شورای راهبری توسعه مدیریت استان و تقدیر از برگزیده‌ها در مراسم جشنواره شهید رجایی استان به سازمان اداری و استخدامی کشور منعکس می‌گردد».
وی در خصوص فرآیند ارزیابی عملکرد سال 1400 بیان کرد: «با توجه به اینکه شاخص‌های عمومی نسبت به سال­های گذشته تغییراتی کرده است و نیازی به ارائه برش استانی در سال جاری نمی‌باشد، انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی نسبت به بررسی عملکرد خود مبتنی بر شاخص‌های ابلاغی اقدامات لازم را به عمل آورده و ضمن هماهنگی با ستاد ملی و همچنین این سازمان نسبت به بارگذاری مستندات جامع و مانع در سامانه جامع مدیریت عملکرد در بازه زمانی تعیین شده، اقدام کنند».
 
 
 
 
https://thmporg.ir/vdcf.1dtiw6dc0giaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما