انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
مراسم آغاز عملیات احداث مترو میدان نماز اسلامشهر با حضور محسن منصوری استاندار، علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، علاالدین ازوجی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر و نمایندگانی از دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.
آغاز عملیات احداث مترو میدان نماز اسلامشهر
به گزارش روابط‌ عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، محسن منصوری استاندار تهران در این مراسم با تشکر از زحمات و پیگیری‌های بدنه اجرایی دولت و مدیریت شهری شهرستان اسلامشهر گفت: «سنت خداوند این است که اگر جمعی در قالب ید واحده باشند خدا هم نصرت می‌دهد».
وی افزود: «وضعیت عمومی منابع استان تهران و کشور مشخص است و کشور در شرایط تحریم و کرونا قرار دارد، اما نگاه جهادی مدیران در شرایط سخت گره‌گشاست و ما هم در مجموعه استان از طرح‌های زیربنایی حمایت می‌کنیم».
استاندار تهران عنوان کرد: «در دو هفته گذشته جلساتی در نهاد ریاست جمهوری برای تخصیص منابع و بودجه پروژه‌های سفر رئیس جمهور به استان تهران داشتیم که به خواست خدا بعد از سفر رئیس جمهور به تهران عملیاتی خواهد شد».
منصوری گفت: «در مراسم معارفه فرماندار جدید اسلامشهر گفته بودم که پذیرفتن منصب فرمانداری در این شهرستان نیازمند کار فوق‌العاده و جهادی است و امروز ثمره این کار متفاوت با کلنگ‌زنی مترو اسلامشهر مشهود است».
لازم به ذکر است، پس از کلنگ‌زنی مترو میدان نماز اسلامشهر، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از پروژه‌های راه‌اندازی فاز اول گمرک بندر خشک آپرین، عملیات اجرایی کمربندی جنوبی بیمارستان چهارصد تختخوابی اسلامشهر و مسکن مهر ضیاءآباد بازدید کرد. همچنین در این بازدیدها حشمت‌اله سلیمانی رئیس گروه علمی، فرهنگی و آموزشی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، یونس مهام رئیس گروه تولیدی و زیربنایی سازمان و محمد فراهانی رئیس گروه تلفیق بودجه سازمان حضور داشتند.
 
 
https://thmporg.ir/vdca.inmk49naw5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما