انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
گروه تلفیق:
سوالات متداول مراجعان در خصوص اعتبارات هزینه ای
  1. سوال : زمان تأمین اعتبار پاداش و مانده مرخصی بازنشستگان
جواب : اطلاعات مربوط به بازنشستگان سال قبل دستگاه های اجرایی در اردیبهشت ماه جمعبندی شده و طی نامه به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال میگردد و در مهرماه به تفکیک دستگاه تأمین اعتبار می گردد.
  1. سوال : تامین کسری اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی
جواب : در صورت ابلاغ کسری اعتبار از سازمان برنامه و بودجه کشور پس از جمعبندی مستندات و گزارش کسری از دستگاه ها معمولا در ماههای پایانی سال تأمین می گردد.
  1. سوال : چگونگی تنظیم مبادله موافقتنامه های هزینه ای و نحوه رفع خطاهای سامانه سبا
جواب : پس از اعتبار سنجی در سامانه سبا (سامانه مبادله موافقتنامه های هزینه ای) طبق دستورالعمل ارسالی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور ، نحوه رفع خطاها که متنوع هم می باشند شرح داده شده و برای تنظیم موافقتنامه راهنمایی لازم انجام می شود.
  1. سوال:  مهلت اتمام زمان ارسال فرم­های شماره 1 و 2 جابجایی اعتبار پرسنل انتقالی از دستگاههای اجرایی  .
جواب: تا زمان شروع تهیه لایحه بودجه سال آتی (معمولا تا پایان آبان ماه) مهلت دارند.
  1.  سوال : آیا ورود به کلان شهر نیاز به مجوز دارد؟
جواب: بله نیاز به مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور (نامه آقای شاه نظری)می باشد حتی کلان شهر به کلان شهر هم باید این مجوز را داشته باشد.
  1. سوال: در انتقال پرسنل آیا نیاز به مکاتبه با دستگاه های اجرایی از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان می باشد؟
    جواب: خیر ورود اطلاعات اشخاص فقط از طریق سامانه نقل و انتقال انجام می شود.

گروه آمایش:
سوال : سلام، بنده دانشجوی ارشد برنامه ریزی شهری دانشگاه شهید بهشتی هستم و برای پایان نامه نیاز به فایل های جی ای اس (شیپ فایلهای) استفاده شده در طرح امایش استان تهران دارم و همینطور خود طرح امایش استان تهران ( چرا که لینک های سایت غیر قابل دانلود است)، میخواستم ببینم چگونه این فایل ها را میتوانم دریافت کنم؟
جواب: سند آمایش استان در صفحه اصلی، بخش گزارشات عملکردی، گزارش عملکردی معاونت هماهنگی برنامه و بودجه قابل مشاهده و دانلود است.
سوال : سلام وعرض ادب باتوجه به اینکه مطالعات امایش کلیه استانهای کشور درسایت سازمان برنامه وبودجه استانها قابل مشاهده است چرا گزارشات طرح امایش استان تهران درسایت وجودندارد وچگونه میتوان به این مطالعات دسترسی داشت
جواب: سند آمایش استان در صفحه اصلی، بخش گزارشات عملکردی، گزارش عملکردی معاونت هماهنگی برنامه و بودجه قابل مشاهده و دانلود است.
سوال: با سلام و خسته نباشید خواهشمندیم لطفا پیگیری نمایید چرا پاداش ما بازنشستگان بیش از یکسال و اندی گذشته هنوز پرداخت نشده است؟ جناب اقای نوبخت خودشان در صدا و سیما گفتند ما تا 12 مرداد ماه 1400 پاداش بازنشستگان سال 99 را پرداخت و واریز کردیم و بعد ش رفتیم این اقای دکتر میر کاظمی به چه دلیلی و به چه عنوان از پرداخت پاداشی که قبلا واریز شده است و واقعا حق بازنشستگان سال 99 بوده و هست جلو گیری کرده است؟ ما بازنشستگان سال 99 بهداشت و درمان از جناب اقای میر کاظمی که الان سه ماه است از پرداخت پاداش بازنشستگان بهداشت و درمان خودداری و جلو گیری کرده است شاکی هستیم .... از طرفی بارها به ریاست دانشگاه علوم پزشکی ارومیه جهت رسیدگی برای پرداخت پاداش بازنشستگی مراجعت کردیم کسی پاسخگو نیست و ریاست دانشگاه وجود ندارند و نیستندچرا باید رییس دانشگاه از پاسخگویی طفره بروند و پاسخگو نباشند ؟؟؟ دیگر ارزش پول بازنشستگی ما بیش از یکسال و اندی از بین رفته است حتی اگر پرداخت شود .....؟؟؟با این بودجه های کلانی که اینها حیف و میل کردند فقط با یک صدم ان می توانستند پاداش ما بازنشستگان سال 99 را پرداخت نمایند ولی سستی و قصور کردند و پرداخت نکردند......لطفا خواهشمندیم شما عزیزان پیگیری نمایید با تقدیم احترام
گروه فرهنگی و آموزشی:
سوال: فرآیند تامین اعتبار نیروهای تبدیل وضعیت خانواده  ایثارگر
جواب: پس از تایید  معاونت توسعه و سرمایه انسانی سازمان و تامین اعتبار در طی سال،اقدام لازم انجام می گردد.
 
سوال: پاداش پایان خدمت نیرو های بازنشسته
جواب :کلیه اعتبار مورد نیاز بازنشستگان سال 99 تامین و ابلاغ گردیده است. اطلاعات بازنشستگان سال 1400 در حال جمع آوری و پردازش نهایی برای تامین اعتبار در سال آتی می باشد.
 
https://thmporg.ir/vdcb.gbsurhbwziupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما