انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۱
plusresetminus
نخستین گزارش شفاف‌‌‌سازی مالی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران حاکی از آن است که حدود ۸۷ درصد از بودجه این سازمان در اردیبهشت ماه، صرف امور پرسنلی شده و بقیه به دیگر هزینه‌‌‌‌‌‌‎های سازمانی همچون اینترنت، آب، برق و... اختصاص یافته است.
عکس تزئینی است.
عکس تزئینی است.
به گزارش روابط‌ عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مدیریت اداری، مالی و پشتیبانی این سازمان ضمن انتشار جدول هزینه‌‌‌‌‎های اردیبهشت ماه 1400، نحوه هزینه‌های سازمان مدیریت را به منظور شفافیت مالی اعلام کرده است. جزئیات این هزینه‌‌‌‌‎ها را در فایل پیوست می‌توانید، ببینید.
لازم به ذکر است، در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات (مصوب سال ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی)، آئین‌نامه اجرایی آن (مصوب ۱۳۹۳/۸/۲۱ هیئت وزیران)، مواد ۳۰، ۳۱، ۶۸، ۶۹، ۷۰، ۷۱ و ۷۲ بیانیه «منشور حقوق شهروندی» ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران (آذرماه سال ۱۳۹۵)، سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و رویکردهای کلان دولت تدبیر و امید و برای ایجاد شفافیت مالی، مبارزه با فساد، برقراری محیط رقابت‌پذیر سالم و عدالت اقتصادی و تحقق نظارت همگانی بر فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، به‌طور داوطلبانه اقدام به انتشار جزئیات هزینه‌های ماهانه خود در اردیبهشت ماه جاری کرده‌است.
 
https://thmporg.ir/vdcf.ydtiw6dtmgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما