انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت:« ۶۱ درصد اعتبارات مصوب استانی در سال گذشته برای شهرستان ری تخصیص یافته است».
تخصیص ۶۱ درصدی اعتبارات مصوب شهرستان ری در سال ۹۹
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی در جلسه شورای اداری شهرستان ری با بیان این مطلب گفت:«در ابتدای هر سال و پس از ابلاغ بودجه در تدارک نحوه توزیع اعتبارات در استان هستیم و سعی می‌کنیم فاصله بین تخصیص اعتبارات و مبادله موافقت‌نامه‌های متبادله کاهش یابد».
وی افزود:«در سال گذشته در 6 محور اعتبارات تخصیصی برای شهرستان ری داشتیم که سرجمع این اعتبارات 39 میلیارد تومان بوده است و 27 میلیارد تومان نیز از طریق پروژه‌های ملی برای شهرستان مصوب شد و سرجمع 66 میلیارد تومان اعتبار مصوب داشتیم».
شفیعی ادامه داد:«از 39 میلیارد تومان بخش استانی تا پایان سال 23 میلیارد تومان تخصیص یافت که این رقم حدود تخصیص 61 درصد از اعتبارات مصوب بوده است و در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود چراکه تا پیش از این درصدهای تخصیص رقم‌هایی پایین‌تر در حدود 30 تا 40 درصد بوده است».
وی در خصوص منابع مالی حاصل از مالیات بر ارزش افزوده نیز گفت:«سهم شهرستان ری از این محل در سال گذشته 375میلیارد تومان بود که مستقیم در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار گرفته است».
شفیعی با اشاره به سرعت تحولات جمعیتی در استان تهران متذکر شد:«برگزاری سرشماری در بازه پنجساله و 10 ساله پاسخگوی نیازهای استان در برنامه‌ریزی های توسعه نیست و نیازمند بازنگری است».
وی در پایان با اشاره به برخی پروژه‌های مهم در دست ساخت در شهرستان ری ابراز امیدواری کرد هرچه سریعتر این پروژه‌ها به مرحله افتتاح برسند».
 
https://thmporg.ir/vdce.w8nbjh8ew9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما