انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران به شهرستان بهارستان رفت و در شورای اداری شرکت کرد.
مسعود شفیعی اعتبارات و مبالغ تخصیص شهرستان بهارستان را تشریح کرد
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با توضیحی در خصوص اعتبارات شهرستان‌ها و محل‌های قابل تامین آن گفت: «در شهرستان بهارستان پروژه شبکه فاضلاب تنها پروژه با نام ملی و مشترک بین شهرستان‌های بهارستان و اسلامشهر است.انتظار می رود مسئولین شهرستان پیگیری نمایند و سهم هرکدام از شهرستان‌ها را از این پروژه تعریف نمایند. سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان امسال ۵۷ میلیارد تومان تخصیص برای پروژه فاضلاب شهرستان‌های بهارستان و اسلامشهر در چارچوب طرح پاکسازی و بهسازی محوطه فرودگاه امام خمینی(ره) و کنترل بوی نامطبوع درنظر گرفته است».

مسعود شفیعی درخصوص پروژه‌های شهرستان بهارستان توضیحاتی ارائه کرد و گفت:«۳۲ پروژه از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان تامین اعتبار شده که سقف اعتبار مصوب امسال آن حدود ۱۴ میلیارد تومان بوده است. ازمحل اعتبارات عوارض راهنمایی و رانندگی 9 میلیارد و 500 میلیون تومان در نظر گرفته شده که سرجمع این اعتبارات ۳۴ میلیارد تومان است که با توجه به جدیدالتاسیس بودن شهرستان بهارستان با تراکم جمعیت و محدوده جغرافیایی محدود نیازهای خاص خودش را می طلبد که فارغ از شاخص‌های توسعه یافتگی نیازمند توجه ویژه است که از آن فاصله داریم».

وی در خصوص منابع هدفمندی یارانه‌ها بیان داشت: «گزارشی را تهیه کردیم برای ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه کشور و مجموعه‌ای از پروژه‌های اولویت دار احصا کردیم که بیشتر با نگاه حمایتی می‌توانست در قانون هدفمندسازی یارانه‌ها مورد توجه قرار بگیرد که تعداد قابل توجهی از پروژه‌های شهرستان بهارستان هم در آن گزارش آمده که حدود ۳۴۰۰ میلیارد تومان است».

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران به منابع اعتباری که در اختیار شهرستان است اشاره کرد و گفت: «در شهرستان بهارستان در ۶ ماهه نخست امسال ۱۴۰ میلیارد تومان از منابع مالیات بر ارزش افزوده توزیع شده که حدود ۱۲۳ میلیارد تومان برای ۳ شهرداری اختصاص یافته و حدود ۱۷ میلیارد تومان هم برای دهیاری‌ها در روستاها اختصاص یافته است که لازم است نظارت و راهبری لازم را برای استفاده از این منابع با رویکرد توسعه ای مد نظر قرار گیرد.
https://thmporg.ir/vdcf.jdtiw6dyjgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما