انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در بازدید از اداره کل جهاد‌کشاورزی استان تهران مطرح کرد:

مبادله موافقتنامه‌های دستگاه‌های اجرایی در بهار سال ۱۴۰۰

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران ضمن بازدید از اداره کل جهاد‌کشاورزی با کارکنان و مدیران آن اداره‌کل در خصوص مسائل و مشکلات تبادل نظر کرد.
مبادله موافقتنامه‌های دستگاه‌های اجرایی در بهار سال ۱۴۰۰
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در ابتدای حضور خود در اداره‌کل جهاد‌کشاورزی با حضور در محل کار کارکنان با آنان صحبت کرد و از نزدیک با مسائل و مشکلات و مراحل کاری آنان آشنا شد.
وی پس از بازدید در جلسه شورای مدیران این اداره‌کل حضور یافت و مسائل و مشکلات مطروحه مدیران را استماع کرد و مطالب ارائه شده را خوب، ارزشمند، قابل تامل، پردازش و جدی دانست.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، با اشاره به حوزه اعتبارات اداره‌کل جهاد کشاورزی استان تهران گفت:«در اعتبارات هزینه‌ای سال 1399 مسائل و محدودیت‌هایی داریم که عمده آن ناشی از افزایش ۵۰ درصد امتیازاتی بود که به احکام کارکنان اضافه گردید.مشکلات در اعتبارات هزینه‌ای خاص سال ۹۹ است و هرگز این چنین مشکلاتی را با این شدت نخواهیم داشت».
مسعود شفیعی افزود:«ما امسال با وجود شرایط خاص کرونا جبران خدمت مناسبی را با توجه به این تورم افسار گسیخته و مشکلات متعددی که جامعه با آن روبه‌رو بود نداشتیم و تمام تلاش اینجانب و مجموعه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران این است که در بازه پایان سال بتوانیم از محلی که تحت عنوان کسری اعتبارات هزینه‌ای است مبالغی را دریافت کنیم و توجه ویژه به جبران خدمت کارکنان داشته باشیم».
وی در خصوص اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای که در واقع تعمیر و تجهیز دستگاه، ساختمان‌هایی که مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد،امکانات و تجهیزات اداری است گفت: «خوشبختانه امسال اولین سالی است که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران برخلاف سالیان قبل در دی‌ماه موافقت‌نامه‌ها را کامل مبادله کرده است و تخصیص‌ها را هم اعلام نمودیم لکن برای مرتفع نمودن مشکلات بایستی طی مراحل و با برنامه مشکلات به مرور مرتفع گردد».
شفیعی ساماندهی ساختمان‌های اداری را از مهمترین دغدغه‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران دانست و افزود:«پرسشنامه‌ای برای همه دستگاه‌های اجرایی فرستادیم و گزارش آن اخذ شده و در حال پردازش هستیم و هدف این است که بتوانیم یک سایت اداری متمرکز در محلی که کاربری‌های شهری اجازه می‌دهد برای دستگاههای داری مشکلات اولویت‌دار هستند اختصاص بدهیم و منابعی در اختیارشان قرار بدهیم که در یک بازه زمانی کوتاه بتوانند در درجه اول یک ساختمان در شان داشته باشند، تلاش ما این است بتوانیم مشکلات استان را بصورت اساسی حل نمائیم و چشم‌انداز مشخص داشته باشیم و بعد متناسب با آن مشکلات را حل کنیم».
رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی ادامه داد:«سال 1400 در فصل بهار موافقتنامهها مبادله خواهد شد و هم ابلاغ می شود تا قسمتی از مشکلات مرتفع گردد».
شفیعی از درک کامل مجموعه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با مسائل و مشکلات گفت:«نیازهای دستگاه‌ها را درک می‌کنیم و ما هم به عنوان دستگاه نظارتی و راهبری توسعه در کنار شما هستیم و حمایت می‌کنیم».
https://thmporg.ir/vdcd.s0k2yt0fsa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما