انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
علی شیرین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در چهارمین جلسه شورای اداری استان، فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ و ضرورت توجه دستگاه‌های اجرایی به ثبت اطلاعات در سامانه‌های پاکنا و سامانه مردم را تشریح کرد.
تشریح فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ در شورای اداری استان
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، علی شیرین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در چهارمین جلسه شورای اداری استان فرآیند ارزیابی عملکرد سال 1399 و ضرورت توجه به دستگاه‌های اجرایی به فرآیندهای بهبود عملکرد از جمله ثبت اطلاعات کارکنان در سامانه پاکنا، ثبت اطلاعات میز خدمت در سامانه مردم و نحوه ارسال اطلاعات فضای اداری و آمار نیروی انسانی به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را تشریح کرد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته و فعالیت‌های در دست اقدام برای فرآیند ارزیابی عنوان کرد: «با تعیین و معرفی رابطین ارزیابی دستگاه‌ها جلسه توجیهی آموزشی برگزار خواهد شد که دستگاه‌های اجرایی استانی و ملی می بایست تا پایان اردیبهشت ماه 1400 اطلاعات خود را در سامانه ارزیابی عملکرد ثبت و به سازمان اداری و استخدامی کشور ارسال نمایند».
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ادامه داد: «دستگاه‌هایی که فاقد برنامه اصلاح نظام اداری و یا فاقد برش استانی و شاخص اختصاصی هستند می بایست با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تفاهم نامه منعقد نمایند».
علی شیرین در پایان افزود: «انتظار سازمان این است دستگاه‌های اجرایی ضمن انجام به موقع گام‌های ارزیابی عملکرد هم زمان فرآیندهای بهبود از جمله ثبت اطلاعات نیروی انسانی در سامانه پاکنا، ثبت اطلاعات خدمات در سامانه راهبری میز خدمات و ارسال آمار نیروی انسانی به سازمان و ارسال اطلاعات فضای اداری و مشارکت در طرح‌های آسیب شناسی توسعه منابع انسانی و ساختار اقدام نمایند».
https://thmporg.ir/vdce.w8nbjh8zn9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما