انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان تهران از نحوه اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی در برخی دستگاههای اجرایی پایتخت بازدید کرد.
بازدید سرزده شفیعی از نحوه اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی در برخی دستگاههای اجرایی تهران
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی در بازدید از اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و اداره کل ثبت اسناد و املاک با اشاره به اینکه بسیاری از خدمات دستگاههای اجرایی به صورت تلفنی و اینترنتی ارائه میشود، گفت: «به همه دستگاه های اجرایی تاکید شده خدمات الکترونیک خود را توسعه دهند تا برای موارد جزئی شهروندان نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشند و میزان مراجعات به حداقل برسد».

وی در خصوص تفکیک خدمات عمومی و ضروری دستگاهها افزود: «با توجه به بخشنامه 28 آبانماه سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، پیگیر دریافت اطلاعات خدمات ضروری و عمومی دستگاه‌های اجرایی استان تهران است تا با حداکثر ظرفیت پاسخگوی نیازها و خدمات ضروری مردم باشند و در صورت نیاز هر دستگاه اجرایی برای ارائه خدمات ضروری به همشهریان مجوز حضور نیمی از کارکنان را خواهد داشت».

شفیعی گفت: «از شهروندان انتظار داریم برخی از مطالبات و درخواست‌های خود را از دستگاههای اجرایی که جنبه عمومی دارد و مشمول فوریت زمانی نیست به زمان دیگری موکول کنند».

بنابر این گزارش در بازدیدهای انجام شده، غلامرضا عباس پاشا؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و جمال زنگیشه مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران را همراهی می‌کردند.
https://thmporg.ir/vdci.uawct1aurbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما