انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
نشست هماهنگی دستگاه­های همکار در ارزیابی عملکرد سال 1402 دستگاه­های اجرایی استان تهران، 18 اردیبهشت ماه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار شد.
«علی شیرین» معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در این جلسه که با حضور نمایندگان اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان، اداره کل بهزیستی استان، اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، ستاد اقامه نماز استان، اداره کل حفاظت محیط زیست استان  و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان برگزار شد، بر تعامل و هماهنگی بیشتر ارزیابان با سازمان، استقلال نظر ارزیابان دستگاه­های همکار و کیفیت گزارشات ارسالی مبتنی بر شیوه نامه و دستورالعمل­ها تاکید کرد.
سپس هر یک از نمایندگان دستگاه­های همکار به ارائه نظرات و پیشنهادات مبتنی بر تجارب ارزیابی سال گذشته در راستای بهبود فرایند و دقت در ارزیابی پرداختند.
در ادامه سمیه محرابی رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران ، در زمینه شاخص­های مورد ارزیابی دستگاههای همکار و نحوه امتیازدهی آنها  توضیحاتی ارائه داد و سپس نحوه ورود و کار با سامانه جدید ارزیابی عملکرد (سامانه معنا) را برای حاضرین تشریح کرد.
 
https://thmporg.ir/vdcd.j092yt0jza26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما